2 min read
Kysy printtipalveluntarjoajaltasi näistä 20:stä mittarista
Kuinka mittaat palveluntarjonnan tasoa? Hyvä palvelumalli tuo sijoitukselle tuottoa useammalla tavalla kuin tulee ajatelleeksi. Kun seuraavan kerran...
Moikka,
Asiakirjat ovat keskeisiä organisaation toiminnalle. Niihin kertyy tietoa, niillä jaetaan tietoa. Niitä luodaan, kopioidaan, skannataan, editoidaan. Niitä tallennetaan, etsitään, lähetetään, vastaanotetaan, tulostetaan. Asiakirjoilla luodaan mielikuvia. Iso osa tietotyöläisen työajasta kuluu asiakirjojen kanssa, tunteja päivässä.
Tavassa käsitellä asiakirjoja näkyy myös tekijänsä kädenjälki. Sekä hyvässä että pahassa. Laadukkaat asiakirjat tuovat organisaatiolle kilpailuetua. Huolimaton suhtautuminen altistaa organisaation turhille riskeille.
Document Housen missio on tuoda älyä asiakirjoihin sen elinkaaren eri vaiheissa.
Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin käydään teidän tilannetta läpi.
ps. erityisen tärkeätä on varmistaa, että asiakirjan elinkaari lähtee heti alusta alkaen oikealle polulle - myöhemmässä vaiheessa alun virheitä on vaikea korjata.
2 min read
Kuinka mittaat palveluntarjonnan tasoa? Hyvä palvelumalli tuo sijoitukselle tuottoa useammalla tavalla kuin tulee ajatelleeksi. Kun seuraavan kerran...
2 min read
Joillakin ihmisillä on yksinkertainen näkemys asiakirjojen taltioinnista ja prosessien digitalisoinnista. He ajattelevat, että skannerin tuominen...
1 min read
Työn digitalisaatiota käsittelevän tutkimuksen viimeisimmät löydökset paljastavat, että alle puolet tietotekniikkapäättäjistä käyttää tällä hetkellä...
1 min read
On olemassa normaali työnkulku, ja sitten on olemassa flow. Flow-tilaa voi ajatella täydellisen keskittymisen tilana. Kun työryhmäsi tai yrityksesi...
1 min read
Vaikka ollaan kovaa vauhtia menossa kohti kaikkea digitalisoitua ja automatisoitua, on todennäköistä, että bisneksessäsi liikkuu yhä paperia. Et ole...