2 minuuttia

Säästöjä ja tehokkuutta asiakirjahallinnan avulla

Kirjoittaja Kaj Seeste pvm 30. syyskuuta 2016 klo 14.43.45

  

 

Tiesitkö, että kun IT-johtajia pyydettiin arvioimaan toimistossaan olevien tulostinten ja monitoimilaitteiden lukumäärää, suurin osa heistä arvioi määrän yli 70 % pieleen? Virhemarginaali on suuri - ja myös kallis.
Jos et tiedä, kuinka monta laitetta sinulla on ja miten tehokkaasti ne toimivat, menetät todennäköisesti jopa kymmenen prosenttia yrityksesi tuloksesta. Kuulostaako tämä sinusta hyväksyttävältä? Meidän mielestämme ei.

Aiheet: tulostusympäristö asiakirjahallinta Tulostuksenhallinta palvelun hallinta
2 minuuttia

Kolme osa-aluetta, kuinka mitata tulostusympäristön tehokkuutta?

Kirjoittaja Kaj Seeste pvm 15. syyskuuta 2016 klo 10.20.01

  

 

Useimmat PK-yrittäjät keskittyvät työntekijöidensä palkkoihin, varastokuluihin ja muihin koviin kuluihin pyrkiessään parantamaan taloutensa hallintaa. Korkeat tulostuskulut ovat harvoin asialistan kärjessä, kun mietitään toimintojen tehostamista. Tulostuskuluihin kannattaa kuitenkin kiinnittää huomiota.

Aiheet: tulostusympäristö asiakirjahallinta Tulostuksenhallinta palvelun hallinta
1 minuuttia

Työnkulun hallinta - rahan tuhlausta vai vakavasti otettava mahdollisuus?

Kirjoittaja Kaj Seeste pvm 17. elokuuta 2016 klo 13.43.28

  

 

Prosessien optimointi, digitaalisen työnkulun kehittäminen, työnkulun automatisointi. Ovatko nämä vain johtoportaan sananhelinää vai oleellinen osa nykyaikaista liiketoimintaa? Tätä kysymystä pohditaan useassa organisaatiossa. Käytännössä yhä useammat yritykset näkevät työnkulun hallinnan vakavasti otettavana mahdollisuutena parantaa liikentoimintaa ja sitä kautta liikevaihtoa.

Aiheet: digitalisaatio työnkulku automatisointi prosessien digitalisointi palvelun hallinta
2 minuuttia

Digiaikaan siirtyminen on luontevaa tulostuksenhallintapalvelun avulla

Kirjoittaja Kaj Seeste pvm 27. toukokuuta 2016 klo 13.53.47

  

 

Viime viikolla kerroimme, että asiantuntijoiden mukaan tulostuksenhallintapalveluiden markkinat ovat kypsät. Suurin osa asiakkaista ymmärtää jo laiteoptimoinnin ja laitekannan hallinnan kaltaisten palveluiden arvon, mutta huonommin ymmärretään tulostuksenhallintapalveluiden arvo astinlautana digiaikaan. Alla olemme listanneet seuraavat seitsemän tapaa, joilla tulostuksenhallintapalvelut tuottavat asiakkaillemme peruspalvelutason ylittävää arvoa heidän siirtyessään digiaikaan.

Aiheet: tulostusympäristö asiakirjahallinta palveluntuottaja digitalisaatio työnkulku automatisointi palvelun hankinta Tulostuksenhallinta prosessien digitalisointi palvelun hallinta
2 minuuttia

Seitsemän syytä, miksi tulostuksenhallintapalvelut helpottavat siirtymisessä digiaikaan

Kirjoittaja Kaj Seeste pvm 19. toukokuuta 2016 klo 8.50.29

  

 

Asiantuntijoiden mukaan tulostuksenhallintapalveluiden markkinat ovat kypsät, eli suurin osa asiakkaista ymmärtää laiteoptimoinnin ja laitekannan hallinnan kaltaisten palveluiden arvon. Huonommin ymmärretään tulostuksenhallintapalveluiden arvo astinlautana digiaikaan, eli digitalisaatioon. Oikeissa käsissä nämä palvelut toimivat innovaatioalustana ja polkuna paperista digiaikaan.

Aiheet: tulostusympäristö asiakirjahallinta palveluntuottaja digitalisaatio työnkulku automatisointi palvelun hankinta Tulostuksenhallinta prosessien digitalisointi palvelun hallinta
2 minuuttia

Kysy printtipalveluntarjoajaltasi näistä 20:stä mittarista

Kirjoittaja Kaj Seeste pvm 27. huhtikuuta 2016 klo 14.45.12

  

 

Kuinka mittaat palveluntarjonnan tasoa? Hyvä palvelumalli tuo sijoitukselle tuottoa useammalla tavalla kuin tulee ajatelleeksi. Kun seuraavan kerran keskustelet tulostuksenhallintapalveluntarjoajasi kanssa heidän palvelutiiminsä tämän hetkisestä arvosta, käytä joitakin näistä tasomittareista. Parhaat palveluntarjoajat tietävät täsmälleen, mitä tarkoitat, ja osaavat selittää, kuinka he tuottavat tätä arvoa.

Aiheet: palveluntuottaja työnkulku automatisointi palvelun hankinta Tulostuksenhallinta prosessien digitalisointi palvelun hallinta
2 minuuttia

Ammattiostaja palveluita hankkimassa – mitä silloin pitää huomioida?

Kirjoittaja Kaj Seeste pvm 8. tammikuuta 2016 klo 9.31.42

Neuvottelu palveluntoimittajan kanssa

 

Palveluiden hankinta – on se sitten it-palvelua, kirjanpitopalvelua tai mitä tahansa muuta – koetaan hankalaksi. Asia on aivan sama kuin kuluttajapuolella. Et mielellään vaihda auton huoltoliikettä, kampaajaa tai lastenhoitajaa, jos homma toimii. Jos vaihtaisit, niin joutuisit taas uudestaan kertomaan jollekin mitä tarvitset tai toivot.

Aiheet: hankintaprosessi palveluntuottajat palvelun hankinta palvelun hallinta