Skip to the main content.

kameleon-symbol

OTA YHTEYTTÄ

Moikka,

Asiakirjat ovat keskeisiä monen organisaation toiminnalle. Niihin kertyy tietoa, niillä jaetaan tietoa. Niitä luodaan, kopioidaan, editoidaan. Niitä tallennetaan, lähetetään, etsitään. Asiakirjoilla luodaan mielikuvia. Iso osa tietotyöläisen työajasta kuluu asiakirjojen kanssa, tunteja päivässä.

Asiakirjoissa näkyy myös tekijänsä kädenjälki. Sekä hyvässä että pahassa. Laadukkaat asiakirjat tuovat organisaatiolle kilpailuetua. Huolimattomasti laaditut tai tallennetut asiakirjat syövät sitä ja altistavat vastuuhenkilöt erilaisille riskeille.

Lue Kameleon -sivuiltamme kuinka säästämme tietotyöläisen asiakirjoihin käyttämää aikaa ja siinä samalla parannamme asiakirjojen laatua. Kameleon on helppo käyttää ja käyttöönottaa. Se on organisaation yhteinen toimitapa.

K10

Voit myös jättää yhteydenottopyynnön alla olevalla lomakkeella:

DH:n Blogit

Asiaa asiakirjoista 

Tilaa blogimme uutiskirjeenä

hankintaprosessi

1 min read

Ammattiostaja palveluita hankkimassa – mitä silloin pitää huomioida?

 

Palveluiden hankinta – on se sitten it-palvelua, kirjanpitopalvelua tai mitä tahansa muuta – koetaan hankalaksi. Asia on aivan sama kuin kuluttajapuolella. Et mielellään vaihda auton huoltoliikettä, kampaajaa tai lastenhoitajaa, jos homma toimii. Jos...

Read More

1 min read

Mistä on hyvät hankintajohtajat tehty?

 

Myyntimies (tai -nainen) on hyvä silloin, kun hän myy 2 kertaa kuukausipalkkansa verran joka kuukausi. Erinomaisuuskerroin kasvaa suoraan sen mukaan, mitä enemmän kauppaa tulee. Erinomaiseksi ammattiostajaksi ei kuitenkaan tule isompien ostojen myötä.

Read More

1 min read

IT-palveluiden hankinta tehokkaasti - miten onnistut

 

 

Jotta voit ostaa IT-palveluita (tai palveluita ylipäätään), sinun pitää ensin määritellä tarvittava palvelu tarkasti. Aloita vastaamalla seuraaviin kysymyksiin:

Read More