Asiakirjanhallintajärjestelmä ei yksin ratkaise tiedonhallinnan ongelmia.

Kameleon takaa tiedonohjauksen tarvittavine tietoineen vaikeimpiinkin järjestelmiin.

Monet asiakkaistamme kääntyvät puoleemme kun he haluavat tehostaa omaa toimintaansa ja yhtenäistää asiakirjojen hallintaa. Usein käytössä on yksi tai useampi tiedonhallintajärjestelmä, mutta niiden käyttö on henkilöstölle työlästä.

Kameleon tehostaa jo yli 60000 käyttäjän arkea säästämällä aikaa ja tarjoamalla keinot hallinnoida asiakirjojen laatua, sisältöä, tallennusta ja löytämistä. 

Tuomme asiakkaan nykyisiä järjestelmiä hyväksikäyttäen älyä asiakirjoihin. Varmistamme että organisaation ajantasaisilla pohjilla olevat asiakirjat ovat sisällöltään ajan tasalla, tallessa ja hyödynnettävissä.

91% kokee, että työ hoituisi helpommin, jos viimeisimmät asiakirjat löytyisivät ilman, että tarvitsisi välittää mihin järjestelmään tieto on tallennettu. (2019 Intelligent Information Management Benchmark Report)

Haluatko tietää lisää Kameleonista? Ota yhteyttä niin jutellaan.

 
PYYDÄ LISÄTIETOA

Asiakkaamme kertovat Kameleonista

”Ennen haettiin asiakirjoja vaihtelevalla
menestyksellä”

 

 

"Kameleon nopeuttaa hyvännäköisen
dokumentin tekemistä"

Mitä Kameleon tarjoaa ja mitä se tarkoittaa
Kameleon tarjoaa
Täältä löydät lisää tietoa;

 

Miten metatieto määritellään? Lataa opas niin tiedät
 
Tai lue lisää tietopankistamme.
 

 

 

Artikkeleita

Ominaisuudet

Essential

  • Organisaation yhteinen tapa toimia asiakirjojen kanssa
  • Asiakirjamallien ja -sisällön hallintaratkaisu, palveluna
  • Organisaation ilmeen mukaiset asiakirjat
  • Perusasiakirjat kolmella kielellä (suomi, ruotsi, englanti)
  • Yrityksen omat sisällöt, esim. yritysesittely (pakettiin sisältyy kolme tärkeintä asiakirjaa)
  • Tietoturvallinen ja organisaation tietohierarkian mukaan määritetty asiakirjan rakenne
  • Word- ja Powerpoint-asiakirjat, joissa on huomioitu organisaationne värimaailma ja fontti
  • Raportointi organiasaationne tuottamista asiakirjoista
  • Tuotekehityssyklin mukaiset automaattipäivitykset
  • Käyttöönottomaksu alk. 1499 €

Enterprise

  • Kaikki Essential-paketin ominaisuudet
  • Rajapinnat mm.Sharepoint, M-Files, Therefore
  • Organisaation omat sisällöt tarpeen mukaan
  • Mahdollisuus ottaa käyttöön sähköinen allekirjoitus (Visma Sign)
  • Tiedon haku järjestelmäriippumattomasti
  • Tiedon tallennus tiedonohjaussuunnitelman mukaisiin järjestelmiin
  • Yhtenäinen tietomalli dokumenttitietokantoihin
  • Tarpeiden mukainen räätälöintimahdollisuus

Soita 0207 888 200