Ajantasaisen tiedon löytäminen ja hyödyntäminen on merkittävä tekijä organisaation tehokkuuteen ja tuottavuuteen

Monet asiakkaistamme kääntyvät puoleemme kun he haluavat tehostaa omaa toimintaansa ja yhtenäistää tietomallejaan. Lähtökohtana on usein, että aikaa kuluu liikaa tiedon etsimiseen ja asiakirjat sekä asiakirjamallit ovat eri tiedoilla eri lähteissä.

Kameleon tehostaa jo yli 60000 käyttäjän arkea säästämällä aikaa ja tarjoamalla keinot hallinnoida asiakirjojen laatua, sisältöä, tallennusta ja jakelua. 

Johdon näkövinkkelistä tämä tarjoaa laadukkaampaa, johdonmukaisempaa ja ajantasaisempaa sisältöä asiakkaille, sekä tehostaa oman yhteisön toimintaa.

Sekään ei ole huono asia, että henkilöstöä ei tarvitse kouluttaa Kameleonin käyttöön, se nimittäin jalkautuu kuin nappia painamalla.

Haluatko tietää lisää Kameleonista? Ota yhteyttä niin jutellaan.

 
PYYDÄ LISÄTIETOA

Asiakkaamme kertovat Kameleonista

”Ennen haettiin asiakirjoja vaihtelevalla
menestyksellä”

 

 

"Kameleon nopeuttaa hyvännäköisen
dokumentin tekemistä"

Mitä Kameleon tarjoaa ja mitä se tarkoittaa
Näitä asioita Kameleon tarjoaa;

 

  • Kameleonilla ylläpidetyt asiakirjat ovat aina ajantasaisia. Kaikki muutokset ovat heti kaikkien käytettävissä
  • Kameleon-asiakirja on aina puhdas ylimääräisestä ja vanhasta tiedosta
  • Kameleon varmistaa, että visuaalinen ilme logoineen, fontteineen on aina viimeisin
  • Kameleon huolehtii, että asiakirja tallennetaan organisaation määrittämään paikkaan, oikeilla tiedoilla varustettuna
Tätä se tarkoittaa käytännössä;

 

  • Työaikaa vapautuu tuottavampaan työhön
  • Työnkulut nopeutuvat ja kustannussäästöä syntyy
  • Tiedon etsimisen sijaan tiedon hyödyntämistä
  • Tietoturvariski pienenee, kun vanhoja luottamuksellisia asiakirjoja ei kopioida pohjaksi uuteen

 

Kättä pidempää materiaalia;

 

Miten metatieto määritellään? Lataa opas niin tiedät
 

 

 

Hinnoittelu

Essential

  • Organisaation yhteinen tapa toimia asiakirjojen kanssa
  • Ajantasaisten asiakirjojen jakelu käyttäjille
  • Organisaation ilmeen mukaiset asiakirjat
  • Perusasiakirjat kolmella kielellä (suomi, ruotsi, englanti)
  • Yrityksen omat sisällöt, esim. yritysesittely (pakettiin sisältyy kolme tärkeintä asiakirjaa)
  • Tietoturvallinen ja organisaation tietohierarkian mukaan määritetty asiakirjan rakenne
  • Word- ja Powerpoint-asiakirjat, joissa on huomioitu organisaationne värimaailma ja fontti
  • Käyttöönottomaksu 1499 €, jonka jälkeen alkaen 49 €/kk sisältäen 10 käyttäjää

Professional

  • Kaikki Essential-paketin ominaisuudet
  • Asiakirjakohtaisesti määritetty ohjattu tallennus haluttuun Sharepoint- tai Teams-työtilaan
  • Yrityksen omat sisällöt, esim yritysesittely (pakettiin sisältyy kymmenen tärkeintä asiakirjaa)
  • Raportointi organiasaationne tuottamista asiakirjoista
  • Mahdollisuus ottaa käyttöön sähköinen allekirjoitus (Visma Sign)
  • Käyttöönottomaksu 3499 €, jonka jälkeen alkaen 297 €/kk sisältäen 20 käyttäjää. Lisäkäyttäjät 9,9 €/kk

Enterprise

  • Täysin tarpeidenne mukaisesti räätälöity kokonaisuus
  • Kysy vaihtoehdoista myynniltämme

Blogikirjoitukset