Automatisoi työnkulku tärkeille tiedoille
Ota organisaatioon saapuva tieto tehokkaasti haltuun
Sähköpostit, paperit ja asiakirjat helposti hallintaan ja jatkokäyttöön
Organisaatioihin saapuu päivittäin suuri määrä tietoa sähköpostien, paperiasiakirjojen ja muiden dokumenttien muodossa. Ilman toimivaa tiedonhallintaa nämä arvokkaat tiedot jäävät helposti hajalleen sähköpostilaatikoihin, henkilökohtaisiin kansioihin tai paperipinoihin. Tehokas tiedonhallinta varmistaa, että kaikki saapuva tieto tallentuu sovittuihin paikkoihin, on helposti löydettävissä ja hyödynnettävissä eri työnkulkujen yhteydessä.
Kun tiedon tallentaminen ja luokittelu tapahtuvat automaattisesti, vältetään manuaalinen työ ja parannetaan prosessien tehokkuutta. Tiedonohjaussuunnitelman mukainen tallennus ja hakukriteerien määrittely integroituvat osaksi työnkulkuja, jolloin asiakirjat ja tiedot ovat aina oikeassa paikassa ja helposti hyödynnettävissä. Näin varmistat tietoturvallisen, tehokkaan ja hallitun tiedonhallinnan
"Tämän projektin ansiosta käyttäjiltä on vapautunut merkittävästi aikaa muuhun tuottavampaan työhön. Kustannussäästöjä on tullut konsernitasolla roimasti, puhutaan kuusinumeroisista luvuista."
VOIMMEKO OLLA AVUKSI? KESKUSTELLAAN1
Kerromme mielellämme lisää ratkaisuvaihtoehdoista, kun tiedämme tarpeenne. Lähetätkö oheisesta linkistä yhteystietosi yhteydenottoamme varten. Päätetään keskustelun pohjalta jatkosta.