2 minuuttia

Digiaikaan siirtyminen on luontevaa tulostuksenhallintapalvelun avulla

Kirjoittaja Kaj Seeste pvm 27. toukokuuta 2016 klo 13.53.47

  

 

Viime viikolla kerroimme, että asiantuntijoiden mukaan tulostuksenhallintapalveluiden markkinat ovat kypsät. Suurin osa asiakkaista ymmärtää jo laiteoptimoinnin ja laitekannan hallinnan kaltaisten palveluiden arvon, mutta huonommin ymmärretään tulostuksenhallintapalveluiden arvo astinlautana digiaikaan. Alla olemme listanneet seuraavat seitsemän tapaa, joilla tulostuksenhallintapalvelut tuottavat asiakkaillemme peruspalvelutason ylittävää arvoa heidän siirtyessään digiaikaan.

Aiheet: tulostusympäristö asiakirjahallinta palveluntuottaja digitalisaatio työnkulku automatisointi palvelun hankinta Tulostuksenhallinta prosessien digitalisointi palvelun hallinta
2 minuuttia

Seitsemän syytä, miksi tulostuksenhallintapalvelut helpottavat siirtymisessä digiaikaan

Kirjoittaja Kaj Seeste pvm 19. toukokuuta 2016 klo 8.50.29

  

 

Asiantuntijoiden mukaan tulostuksenhallintapalveluiden markkinat ovat kypsät, eli suurin osa asiakkaista ymmärtää laiteoptimoinnin ja laitekannan hallinnan kaltaisten palveluiden arvon. Huonommin ymmärretään tulostuksenhallintapalveluiden arvo astinlautana digiaikaan, eli digitalisaatioon. Oikeissa käsissä nämä palvelut toimivat innovaatioalustana ja polkuna paperista digiaikaan.

Aiheet: tulostusympäristö asiakirjahallinta palveluntuottaja digitalisaatio työnkulku automatisointi palvelun hankinta Tulostuksenhallinta prosessien digitalisointi palvelun hallinta
2 minuuttia

Kysy printtipalveluntarjoajaltasi näistä 20:stä mittarista

Kirjoittaja Kaj Seeste pvm 27. huhtikuuta 2016 klo 14.45.12

  

 

Kuinka mittaat palveluntarjonnan tasoa? Hyvä palvelumalli tuo sijoitukselle tuottoa useammalla tavalla kuin tulee ajatelleeksi. Kun seuraavan kerran keskustelet tulostuksenhallintapalveluntarjoajasi kanssa heidän palvelutiiminsä tämän hetkisestä arvosta, käytä joitakin näistä tasomittareista. Parhaat palveluntarjoajat tietävät täsmälleen, mitä tarkoitat, ja osaavat selittää, kuinka he tuottavat tätä arvoa.

Aiheet: palveluntuottaja työnkulku automatisointi palvelun hankinta Tulostuksenhallinta prosessien digitalisointi palvelun hallinta
2 minuuttia

Mitä on tulostuksenhallinta?

Kirjoittaja Jarkko Ollikainen pvm 20. tammikuuta 2016 klo 11.13.05

 

Ketä kiinnostaa tulostuksenhallintapalveluiden infrastruktuuri? Loppukäyttäjät eivät luultavasti ole kiinnostuneita, kunhan he saavat työnsä tehdyksi. Entä talouspuolen ihmiset? He ovat varmaankin enemmän kiinnostuneita tulostamisen kustannuksista ja säästöistä kuin sen takana olevasta teknologiasta.

Aiheet: palveluntuottaja palvelun hankinta Tulostuksenhallinta
2 minuuttia

Ammattiostaja palveluita hankkimassa – mitä silloin pitää huomioida?

Kirjoittaja Kaj Seeste pvm 8. tammikuuta 2016 klo 9.31.42

Neuvottelu palveluntoimittajan kanssa

 

Palveluiden hankinta – on se sitten it-palvelua, kirjanpitopalvelua tai mitä tahansa muuta – koetaan hankalaksi. Asia on aivan sama kuin kuluttajapuolella. Et mielellään vaihda auton huoltoliikettä, kampaajaa tai lastenhoitajaa, jos homma toimii. Jos vaihtaisit, niin joutuisit taas uudestaan kertomaan jollekin mitä tarvitset tai toivot.

Aiheet: hankintaprosessi palveluntuottajat palvelun hankinta palvelun hallinta
2 minuuttia

Suunnitelma onnistumiselle

Kirjoittaja Kaj Seeste pvm 6. heinäkuuta 2015 klo 17.34.44

 

Onnistuminen ei tapahdu sattumalta, eikä varsinkaan menestyminen. Se vaatii suunnittelua, harjoittelua, arviointia ja jatkuvaa halua kehittyä. Suosikkimenestyjäni Richard Branson on pohtinut samaa asiaa ja todennut näin: ”Chance favours the prepared mind. The more you practice, the luckier you become.” Vapaasti suomennettuna: Sattuma suosii valmistautunutta mieltä. Mitä enemmän harjoittelet, sitä onnekkaampi sinusta tulee.

Aiheet: palveluntuottaja palvelun hankinta IT-palvelu suunnitelma Blogi