Seitsemän syytä, miksi tulostuksenhallintapalvelut helpottavat siirtymisessä digiaikaan
Asiantuntijoiden mukaan tulostuksenhallintapalveluiden markkinat ovat kypsät, eli suurin osa asiakkaista ymmärtää laiteoptimoinnin ja laitekannan...
Moikka,
Asiakirjat ovat keskeisiä organisaation toiminnalle. Niihin kertyy tietoa, niillä jaetaan tietoa. Niitä luodaan, kopioidaan, skannataan, editoidaan. Niitä tallennetaan, etsitään, lähetetään, vastaanotetaan, tulostetaan. Asiakirjoilla luodaan mielikuvia. Iso osa tietotyöläisen työajasta kuluu asiakirjojen kanssa, tunteja päivässä.
Tavassa käsitellä asiakirjoja näkyy myös tekijänsä kädenjälki. Sekä hyvässä että pahassa. Laadukkaat asiakirjat tuovat organisaatiolle kilpailuetua. Huolimaton suhtautuminen altistaa organisaation turhille riskeille.
Document Housen missio on tuoda älyä asiakirjoihin sen elinkaaren eri vaiheissa.
Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin käydään teidän tilannetta läpi.
ps. erityisen tärkeätä on varmistaa, että asiakirjan elinkaari lähtee heti alusta alkaen oikealle polulle - myöhemmässä vaiheessa alun virheitä on vaikea korjata.
2 min read
Kaj Seeste : 27. huhtikuuta 2016 klo 14.45.12
Kuinka mittaat palveluntarjonnan tasoa? Hyvä palvelumalli tuo sijoitukselle tuottoa useammalla tavalla kuin tulee ajatelleeksi. Kun seuraavan kerran keskustelet tulostuksenhallintapalveluntarjoajasi kanssa heidän palvelutiiminsä tämän hetkisestä arvosta, käytä joitakin näistä tasomittareista. Parhaat palveluntarjoajat tietävät täsmälleen, mitä tarkoitat, ja osaavat selittää, kuinka he tuottavat tätä arvoa.
Mihin tulostuksenhallintapalveluntarjoajasi tuo lisäarvoa?
Tässä on 20 tapaa, joilla hyvä palvelutiimi tuo lisäarvoa ulkoistettuun tulostuksenhallintaan. Kysy palveluntarjoajaltasi, miten he pärjäävät näillä palvelutasomittareilla:
Jokainen sopimus tulostuksenhallintapalvelusta sisältää palvelua, mutta kaikki palveluntarjoajat eivät ole samanlaisia. Kiinnitä huomiota näihin asioihin varmistaaksesi, että valitset palveluntarjoajan, joka tuo yrityksellesi todellista arvoa.
Lisää aiheesta voit lukea oppaastamme Onnistunut palveluntoimittajan valinta. Sen avulla voit selvittää, miten olet onnistunut oman IT-palveluntoimittajasi valinnassa.
Asiantuntijoiden mukaan tulostuksenhallintapalveluiden markkinat ovat kypsät, eli suurin osa asiakkaista ymmärtää laiteoptimoinnin ja laitekannan...
Viime viikolla kerroimme, että asiantuntijoiden mukaan tulostuksenhallintapalveluiden markkinat ovat kypsät. Suurin osa asiakkaista ymmärtää jo...
Palveluiden hankinta – on se sitten it-palvelua, kirjanpitopalvelua tai mitä tahansa muuta – koetaan hankalaksi. Asia on aivan sama kuin...