Miten asiakirjojen laatu vaikuttaa tehokkuuteen ja tuottavuuteen?
Jokaisessa organisaatiossa on prosesseja, joissa liikutellaan dokumentteja / asiakirjoja. Valtaosalla on käytössään dokumentinhallintajärjestelmä,...
Moikka,
Asiakirjat ovat keskeisiä organisaation toiminnalle. Niihin kertyy tietoa, niillä jaetaan tietoa. Niitä luodaan, kopioidaan, skannataan, editoidaan. Niitä tallennetaan, etsitään, lähetetään, vastaanotetaan, tulostetaan. Asiakirjoilla luodaan mielikuvia. Iso osa tietotyöläisen työajasta kuluu asiakirjojen kanssa, tunteja päivässä.
Tavassa käsitellä asiakirjoja näkyy myös tekijänsä kädenjälki. Sekä hyvässä että pahassa. Laadukkaat asiakirjat tuovat organisaatiolle kilpailuetua. Huolimaton suhtautuminen altistaa organisaation turhille riskeille.
Document Housen missio on tuoda älyä asiakirjoihin sen elinkaaren eri vaiheissa.
Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin käydään teidän tilannetta läpi.
ps. erityisen tärkeätä on varmistaa, että asiakirjan elinkaari lähtee heti alusta alkaen oikealle polulle - myöhemmässä vaiheessa alun virheitä on vaikea korjata.
Puhtaita, uuden tuoksuisia asiakirjoja siis!
PS. Document Housen kyselyssä 75 % vastaajista ei tiennyt, miten edes aloittaa virallinen asiakirja organisaatiossaan. Voin veikata, että kysytään kaverilta. Etsitään sopivaa asiakirjaa pohjaksi. Siivotaan. Tekstit pomppii, bulletit on eri näköisiä, ja taulukot, logotkin. Kiire painaa päälle, pitää vaan toivoa, ettei mennyt kovin pahasti pieleen.
PSS. Document House täytti 30 v. huhtikuussa 2021, eli kai se on itsekin kehdattava sanoa, että me ollaan jo aika pro!
Jokaisessa organisaatiossa on prosesseja, joissa liikutellaan dokumentteja / asiakirjoja. Valtaosalla on käytössään dokumentinhallintajärjestelmä,...
Onhan niin ja pitäisikin olla, että usein markkinointi on vastuussa logojen, brändien ja dokumenttipohjien oikeellisuudesta.
Asiakirjanhallinnan ekosysteemi on laaja ja monimutkainen, ja siihen kuuluu lukematon määrä työkaluja, jotka on suunniteltu helpottamaan asiakirjojen...