1 minuuttia

Puhdas, uuden tuoksuinen asiakirja

Kirjoittaja Jarkko Ollikainen pvm 3. toukokuuta 2021 klo 9.27.48

Satuin kysymään kollegani Mettalan Timon tuntemuksia siitä, minkälaisena hän kokee Kameleon-ohjelmistomme ja mitä se päällimmäisenä hänessä herättää. Sain nimittäin niin hyvän tarinan vastaukseksi, että se oli pakko kirjoittaa auki mahdollisimman autenttisessa muodossaan:  

kysyin timolta - ja varmasti kysyn toistekin

 Pikkupoikana asuimme rintamamiestalossa, jossa liinavaatekaappi oli puolikylmässä eteisessä. Voi sitä tunnetta ja tuoksua, kun laittoi puhtaat, raikkaat lakanat lauantaina saunan jälkeen ja pujahti nukkumaan! Sama fiilis tulee toki monesta muustakin asiasta kuten aamukahvin tuoksu, hyvin nukuttu yö, maailman mukavin villapaita, ekat moottoripyöräilyt tai purjehdus keväällä, uuden auton tuoksu. Mitä näitä nyt on! Onneksi sama fiilis tulee myös Kamelenonilla, sillä asiakirja on just eikä melkein. Siinä ei ole mitään vanhaa mitä pitäisi tarkistaa tai huolehtia. Voin keskittyä asiakirjan kokoamiseeen ja viimeistelyyn. Jos menee pieleen, niin voin helposti aloittaa uudelleen. Jos on tarve muokata asiakirjaa, saada vaikkapa uusin logo asiakirjaan tai tarkistaa asiakirjan metatiedot, niin se onnistuu yhdellä napsautuksella. Kuin taikaa. Näinhän sen pitääkin toimia, levollisesti kaiken kiireenkin keskellä. Mä osaan, mä oon pro! 

Oma fiilikseni toimitusjohtajan roolissa

Tätähän itsekin haluan omalle tiimilleni tarjota, tunteen siitä, että mä osaan, mä oon pro!Se, että voin tarjota puhtaat ja hyvin "johdetut" ajantasaiset sisällöt ja että tiimillä on aina parhaat ja yhtenevät käytänteet asiakirjoja tehdessään. Oma porukka tekee laadukasta työtä, eikä käytä aikaansa tietojen kopioimiseen vanhan "jo vähän käytetyn" dokkarin pohjalle. Tässä yhdistyy sekä compliance, tietoturva, tuottavuus ja tyytyväisyys, että laatu. 

Ei maksettu mainos

Kameleonia käyttää noin 60.000 loppukäyttäjää. Meillä Document Housessa on ilo ja vastuu sujuvoittaa käyttäjien arkea  ja tukea liiketoiminnan prosesseja tarjoamalla ajantasaisia sisältöjä tärkeimpiin asiakirjoihin, tallennuksen ohjauksineen. Asiakirjat pidämme aina puhtaina, niissä ei ole mitään vanhan asiakirjan jäännettä. Voimme käyttää uusinta tekniikkaa ja käytettävyys on viimeisen päälle.
Aiheet: tuottavuus onnistuminen laatu tiedon luonti työn tehostaminen dokumentinhallinta
1 minuuttia

Asiakas on aina oikeassa

Kirjoittaja Kaj Seeste pvm 1. kesäkuuta 2015 klo 14.38.09

 

Aloitimme LEAN-strategian mukaisen toiminnan syyskuussa 2014. Tavoitteenamme on jatkuva laadun parantaminen, joten tuloksia mitataan jatkuvasti ja toimintaa ohjataan sekä kehitetään tulosten pohjalta. Tarjoamme myös jokaiselle asiakkaallemme mahdollisuuden vaikuttaa ja antaa palautetta tarjoamamme palvelun laadusta.

Aiheet: palvelut asiakas asiakastyytyväisyys laatu Blogi