1 minuuttia

Asiakas on aina oikeassa

Kirjoittaja Kaj Seeste on 1. kesäkuuta 2015 klo 14.38.09

 

Aloitimme LEAN-strategian mukaisen toiminnan syyskuussa 2014. Tavoitteenamme on jatkuva laadun parantaminen, joten tuloksia mitataan jatkuvasti ja toimintaa ohjataan sekä kehitetään tulosten pohjalta. Tarjoamme myös jokaiselle asiakkaallemme mahdollisuuden vaikuttaa ja antaa palautetta tarjoamamme palvelun laadusta.

Tässä lukuja tämän hetkisestä tilanteesta: (volyymit vuositasolla – laatulukemat 1.1 - 30.5.2015 toteumat)

 

Klikkaa kuvaa isommaksi.

 

Document House asiakastyytyväisyys

 

Pystyimme palvelemaan kaikkia asiakkaitamme puhelimessa 45,1 sekunnin kuluessa ja omat tekniset asiantuntijamme ehtivät asiakkaan luokse vähän reilussa 4 tunnissa. Asiakastyytyväisyyden keskiarvo oli toukokuun lopussa 5,6 asteikolla 1-6. Kiitos saamastamme luottamuksesta!

 

Olemme myös kehittäneet asiakaspalvelukeskuksemme toiminnanohjausjärjestelmää toukokuun aikana. Nyt voimme käsitellä sähköpostin kautta tulleet yhteydenotot tehokkaammin kuin aiemmin.

 

Panostamme jatkossakin henkilöstömme osaamiseen ja käyttämiimme järjestelmiin, jotta pystymme ratkaisemaan asiakkaiden ongelmat tehokkaasti jo ennakolta tai heti ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Tämä ei kuitenkaan jää tähän. ICT-ala ja toimistolaitteiden kehitys on murroksessa. Ala kehittyy niin, että tulevaisuudessa ongelmat asiakkaillamme laitteiden käytössä liittyvät yhä useammin ohjelmistoihin. Sen takia panostamme koko ajan kykyymme ratkaista asiakkaiden palvelupyynnöt etänä.

OTA YHTEYTTÄ

Kaj Seeste

Kirjoittaja Kaj Seeste

Document Housen markkinointijohtaja, jolla on aktiivinen ote myyntityöhön.