1 min read
Mitäs sitten, kun juuri kenenkään ei tarvitse välittää logoista, brändeistä ja asetteluista?
Onhan niin ja pitäisikin olla, että usein markkinointi on vastuussa logojen, brändien ja dokumenttipohjien oikeellisuudesta.
Moikka,
Asiakirjat ovat keskeisiä monen organisaation toiminnalle. Niihin kertyy tietoa, niillä jaetaan tietoa. Niitä luodaan, kopioidaan, editoidaan. Niitä tallennetaan, lähetetään, etsitään. Asiakirjoilla luodaan mielikuvia. Iso osa tietotyöläisen työajasta kuluu asiakirjojen kanssa, tunteja päivässä.
Asiakirjoissa näkyy myös tekijänsä kädenjälki. Sekä hyvässä että pahassa. Laadukkaat asiakirjat tuovat organisaatiolle kilpailuetua. Huolimattomasti laaditut tai tallennetut asiakirjat syövät sitä ja altistavat vastuuhenkilöt erilaisille riskeille.
Lue Kameleon -sivuiltamme kuinka säästät työntekijöiden asiakirjoihin käyttämää aikaa ja helpotat heidän arkea. Kameleon on helppo käyttää ja käyttöönottaa. Se on organisaation yhteinen toimitapa.
Voit myös jättää yhteydenottopyynnön alla olevalla lomakkeella:
1 min read
Onhan niin ja pitäisikin olla, että usein markkinointi on vastuussa logojen, brändien ja dokumenttipohjien oikeellisuudesta.
2 min read
Näennäisesti moderni työympäristö ei vielä takaa, että työt sujuisivat ripeästi. Kokosimme kuusi kohtaa, joita jokaisen prosessien tehostamista...
1 min read
Mitä tietojohtamisella tarkoitetaan, mihin sillä pyritään ja mitä ovat tietojohtamisen työkalut? Tampereen yliopiston johtamiskorkeakoulun...