Tilinpäätöksen aika
Tilikautemme päättyi huhtikuun viimeinen päivä, ja nyt tilinpäätös on saatu valmiiksi. Viimeiset pari vuotta olemme investoineet paljon...
Moikka,
Asiakirjat ovat keskeisiä organisaation toiminnalle. Niihin kertyy tietoa, niillä jaetaan tietoa. Niitä luodaan, kopioidaan, skannataan, editoidaan. Niitä tallennetaan, etsitään, lähetetään, vastaanotetaan, tulostetaan. Asiakirjoilla luodaan mielikuvia. Iso osa tietotyöläisen työajasta kuluu asiakirjojen kanssa, tunteja päivässä.
Tavassa käsitellä asiakirjoja näkyy myös tekijänsä kädenjälki. Sekä hyvässä että pahassa. Laadukkaat asiakirjat tuovat organisaatiolle kilpailuetua. Huolimaton suhtautuminen altistaa organisaation turhille riskeille.
Document Housen missio on tuoda älyä asiakirjoihin sen elinkaaren eri vaiheissa.
Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin käydään teidän tilannetta läpi.
ps. erityisen tärkeätä on varmistaa, että asiakirjan elinkaari lähtee heti alusta alkaen oikealle polulle - myöhemmässä vaiheessa alun virheitä on vaikea korjata.
Aloitimme LEAN-strategian mukaisen toiminnan syyskuussa 2014. Tavoitteenamme on jatkuva laadun parantaminen, joten tuloksia mitataan jatkuvasti ja toimintaa ohjataan sekä kehitetään tulosten pohjalta. Tarjoamme myös jokaiselle asiakkaallemme mahdollisuuden vaikuttaa ja antaa palautetta tarjoamamme palvelun laadusta.
Tässä lukuja tämän hetkisestä tilanteesta: (volyymit vuositasolla – laatulukemat 1.1 - 30.5.2015 toteumat)
Klikkaa kuvaa isommaksi.
Pystyimme palvelemaan kaikkia asiakkaitamme puhelimessa 45,1 sekunnin kuluessa ja omat tekniset asiantuntijamme ehtivät asiakkaan luokse vähän reilussa 4 tunnissa. Asiakastyytyväisyyden keskiarvo oli toukokuun lopussa 5,6 asteikolla 1-6. Kiitos saamastamme luottamuksesta!
Olemme myös kehittäneet asiakaspalvelukeskuksemme toiminnanohjausjärjestelmää toukokuun aikana. Nyt voimme käsitellä sähköpostin kautta tulleet yhteydenotot tehokkaammin kuin aiemmin.
Panostamme jatkossakin henkilöstömme osaamiseen ja käyttämiimme järjestelmiin, jotta pystymme ratkaisemaan asiakkaiden ongelmat tehokkaasti jo ennakolta tai heti ensimmäisen yhteydenoton aikana.
Tämä ei kuitenkaan jää tähän. ICT-ala ja toimistolaitteiden kehitys on murroksessa. Ala kehittyy niin, että tulevaisuudessa ongelmat asiakkaillamme laitteiden käytössä liittyvät yhä useammin ohjelmistoihin. Sen takia panostamme koko ajan kykyymme ratkaista asiakkaiden palvelupyynnöt etänä.
Tilikautemme päättyi huhtikuun viimeinen päivä, ja nyt tilinpäätös on saatu valmiiksi. Viimeiset pari vuotta olemme investoineet paljon...
Johtamistyylejä on yhtä monta erilaista kuin johtajaa. Niiden arvottaminen paremmuusjärjestykseen riippuu organisaatiosta, ihmisistä, toimialasta,...
Kaikkien henkilötietoja käsittelevien organisaatioiden on toimittava EU:n tietosuoja-asetuksen eli GDPR:n vaatimusten mukaisesti 25.5.2018 jälkeen,...