Flow-tilan ylläpitäminen työnkulussa
On olemassa normaali työnkulku, ja sitten on olemassa flow. Flow-tilaa voi ajatella täydellisen keskittymisen tilana. Kun työryhmäsi tai yrityksesi...
Moikka,
Asiakirjat ovat keskeisiä organisaation toiminnalle. Niihin kertyy tietoa, niillä jaetaan tietoa. Niitä luodaan, kopioidaan, skannataan, editoidaan. Niitä tallennetaan, etsitään, lähetetään, vastaanotetaan, tulostetaan. Asiakirjoilla luodaan mielikuvia. Iso osa tietotyöläisen työajasta kuluu asiakirjojen kanssa, tunteja päivässä.
Tavassa käsitellä asiakirjoja näkyy myös tekijänsä kädenjälki. Sekä hyvässä että pahassa. Laadukkaat asiakirjat tuovat organisaatiolle kilpailuetua. Huolimaton suhtautuminen altistaa organisaation turhille riskeille.
Document Housen missio on tuoda älyä asiakirjoihin sen elinkaaren eri vaiheissa.
Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin käydään teidän tilannetta läpi.
ps. erityisen tärkeätä on varmistaa, että asiakirjan elinkaari lähtee heti alusta alkaen oikealle polulle - myöhemmässä vaiheessa alun virheitä on vaikea korjata.
1 min read
Kaj Seeste : 10. joulukuuta 2015 klo 16.14.19
Vakuutus- ja pankkialalle on vaikea löytää voittajaa – ainakaan, jos kilpaillaan prosessivetoisimmasta ja paperikeskeisimmästä toimialasta. Etenkin vakuutusalalla paperiprosessien suuri määrä ja monimutkaisuus vetää vertoja monelle muulle. Silti monella muullakin alalla kenen tahansa työhön liittyy usein lomakkeita, hakemuksia, maksukaavakkeita tai muita paperidokumentteja. Siinä mielessä aihe ei ole vieras kenellekään.
Onneksi on olemassa keinoja, joilla monista paperipohjaisista prosesseista saa tehtyä vähemmän aikaa vieviä ja työläitä. Työnkulun automaatio on jo osoittanut hyötynsä ainakin paljon paperityötä aiemmin vaatineella vakuutusalalla.
Tässä 17 tapaa, jolla automatisointi on muuttanut totuttuja rutiineja.
Tehokkaampia integraatioita
Turvallisuusvaatimukset
Parempaa asiakaspalvelua
Tuottavuus ja kustannustehokkuus
Tällaisia kokemuksia löytyy jo vakuutusalalta. Jos sinultakin löytyy paljon paperipohjaisia prosesseja, joissa on suuri volyymi, nämä hyödyt ovat sinunkin saavutettavissa.
On olemassa normaali työnkulku, ja sitten on olemassa flow. Flow-tilaa voi ajatella täydellisen keskittymisen tilana. Kun työryhmäsi tai yrityksesi...
Jokainen organisaatio haluaa olla tuottava, tavalla tai toisella. Mittareita löytyy pilvin pimein, joilla tuottavuutta mitataan, mutta miten usein...
Jo vuosituhannen vaihteesta lähtien yrityksissä on havahduttu siihen, että heidän IT-palveluidensa rooli on muutakin kuin toimiston laitteiden,...