Skip to the main content.

kameleon-symbol

OTA YHTEYTTÄ

Moikka,

Asiakirjat ovat keskeisiä organisaation toiminnalle. Niihin kertyy tietoa, niillä jaetaan tietoa. Niitä luodaan, kopioidaan, skannataan, editoidaan. Niitä tallennetaan, etsitään, lähetetään, vastaanotetaan, tulostetaan. Asiakirjoilla luodaan mielikuvia. Iso osa tietotyöläisen työajasta kuluu asiakirjojen kanssa, tunteja päivässä.

Tavassa käsitellä asiakirjoja näkyy myös tekijänsä kädenjälki. Sekä hyvässä että pahassa. Laadukkaat asiakirjat tuovat organisaatiolle kilpailuetua. Huolimaton suhtautuminen altistaa organisaation turhille riskeille.

Document Housen missio on tuoda älyä asiakirjoihin sen elinkaaren eri vaiheissa. 

Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin käydään teidän tilannetta läpi. 

ps. erityisen tärkeätä on varmistaa, että asiakirjan elinkaari lähtee heti alusta alkaen oikealle polulle - myöhemmässä vaiheessa alun virheitä on vaikea korjata.

Ideation Brainstorming Tips Infographic Graph-6

1 min read

17 tapaa miten työnkulun automaatio vaikuttaa liiketoimintaan

17 tapaa miten työnkulun automaatio vaikuttaa liiketoimintaan

Enemmän aikaan tehokkaammin

 

Vakuutus- ja pankkialalle on vaikea löytää voittajaa – ainakaan, jos kilpaillaan prosessivetoisimmasta ja paperikeskeisimmästä toimialasta. Etenkin vakuutusalalla paperiprosessien suuri määrä ja monimutkaisuus vetää vertoja monelle muulle. Silti monella muullakin alalla kenen tahansa työhön liittyy usein lomakkeita, hakemuksia, maksukaavakkeita tai muita paperidokumentteja. Siinä mielessä aihe ei ole vieras kenellekään.

 

Onneksi on olemassa keinoja, joilla monista paperipohjaisista prosesseista saa tehtyä vähemmän aikaa vieviä ja työläitä. Työnkulun automaatio on jo osoittanut hyötynsä ainakin paljon paperityötä aiemmin vaatineella vakuutusalalla.

 

Tässä 17 tapaa, jolla automatisointi on muuttanut totuttuja rutiineja.

 

Tehokkaampia integraatioita

  1. Laadukkaampaa asiakaspalvelua monikanavaisessa palveluympäristössä.
  2. Mahdollistaa pääsyn samoihin tietoihin olit sitten asiakkaalla, asiakaspalvelukeskuksessa, paikallisessa toimistossa tai pääkonttorilla.
  3. Yksinkertaistaa tiedon jakoa eri taustajärjestelmien välillä.
  4. Integroi tiedonkeruun osaksi liiketoimintaprosesseja (riippumatta tiedon lähteestä tai alkuperäisestä formaatista)

Turvallisuusvaatimukset

  1. Ohjattu työnkulku mahdollistaa turvallisen tiedon viennin keskitetysti verkkopalveluun tai muuhun yrityksen taustajärjestelmään.
  2. Noudattaa palvelutason vaatimuksia läpi asiakirjahallinnon ja tiedot ovat helposti raportoitavissa.
  3. Ylläpitää dokumenttien kirjausketjuja ja vähentää inhimillisten virheiden mahdollisuutta.

Parempaa asiakaspalvelua

  1. Vakuutusasioiden käsittely on nopeampaa, kun kaikki tiedot ovat käsittelijän saatavilla samassa paikassa.
  2. Vähentää asiakirjojen turhaa kiertoa paikasta toiseen ja säästää kuluissa, kun päätökset tehdään oikein heti ensimmäisellä kerralla kaikkien oleellisten tietojen perusteella.
  3. Nopeuttaa vakuutusasioiden luokittelua, käsittelyä ja päätöksien tekoa.
  4. Vakuutuksenottajat ja korvauksenhakijat ovat tyytyväisempiä mitä nopeammin korvauskäsittely on päätöksessä.

Tuottavuus ja kustannustehokkuus

  1. Yhtenäistää dokumenttien käsittelyyn liittyviä prosesseja ja nopeuttaa niitä.
  2. Antaa työntekijöille paikasta riippumatta nopean pääsyn tietoihin, joita he tarvitsevat onnistuakseen työssään.
  3. Auttaa vakuutuskäsittelijöitä ja päälliköitä tehokkaammin kohdistamaan resursseja.
  4. Parantaa mahdollisuuksia tehdä oikeita päätöksiä ja vähentää kalliita virheitä.
  5. Pienentää operatiivisia kustannuksia.
  6. Auttaa tekemään päätökset nopeasti, kun tarvittavat tiedot ovat heti käytettävissä.

 

Tällaisia kokemuksia löytyy jo vakuutusalalta. Jos sinultakin löytyy paljon paperipohjaisia prosesseja, joissa on suuri volyymi, nämä hyödyt ovat sinunkin saavutettavissa.

 

Katso video-opas aiheesta!

Flow-tilan ylläpitäminen työnkulussa

Flow-tilan ylläpitäminen työnkulussa

On olemassa normaali työnkulku, ja sitten on olemassa flow. Flow-tilaa voi ajatella täydellisen keskittymisen tilana. Kun työryhmäsi tai yrityksesi...

Read More
Prosessien tehostaminen ja työn tuottavuus

Prosessien tehostaminen ja työn tuottavuus

Jokainen organisaatio haluaa olla tuottava, tavalla tai toisella. Mittareita löytyy pilvin pimein, joilla tuottavuutta mitataan, mutta miten usein...

Read More
Prosessien automatisoinnista liiketoiminnan kehittämiseen

Prosessien automatisoinnista liiketoiminnan kehittämiseen

Jo vuosituhannen vaihteesta lähtien yrityksissä on havahduttu siihen, että heidän IT-palveluidensa rooli on muutakin kuin toimiston laitteiden,...

Read More