Skip to the main content.

kameleon-symbol

OTA YHTEYTTÄ

Moikka,

Asiakirjat ovat keskeisiä organisaation toiminnalle. Niihin kertyy tietoa, niillä jaetaan tietoa. Niitä luodaan, kopioidaan, skannataan, editoidaan. Niitä tallennetaan, etsitään, lähetetään, vastaanotetaan, tulostetaan. Asiakirjoilla luodaan mielikuvia. Iso osa tietotyöläisen työajasta kuluu asiakirjojen kanssa, tunteja päivässä.

Tavassa käsitellä asiakirjoja näkyy myös tekijänsä kädenjälki. Sekä hyvässä että pahassa. Laadukkaat asiakirjat tuovat organisaatiolle kilpailuetua. Huolimaton suhtautuminen altistaa organisaation turhille riskeille.

Document Housen missio on tuoda älyä asiakirjoihin sen elinkaaren eri vaiheissa. 

Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin käydään teidän tilannetta läpi. 

ps. erityisen tärkeätä on varmistaa, että asiakirjan elinkaari lähtee heti alusta alkaen oikealle polulle - myöhemmässä vaiheessa alun virheitä on vaikea korjata.

Ideation Brainstorming Tips Infographic Graph-6

1 min read

5 syytä, miksi automaatio kehittyy liiketoiminnassa vuonna 2016

5 syytä, miksi automaatio kehittyy liiketoiminnassa vuonna 2016

  Prosessien automatisointi

 

Vuosia kestäneen hienovaraisen teknologisen kehityksen jälkeen saatamme hyvinkin muistaa vuoden 2015 sinä vuonna, jolloin automatisoinnin kasvanut kannatus ravisteli yritystoiminnan tavanomaisia toimintamalleja.

 

Jos vuosi 2015 muistetaan vuonna, jolloin tilasimme automaatiota ja puraisimme siitä ensimmäisen palasen, 2016 saattaa olla vuosi, jolloin ahmaisemme teknologian ja nuolemme lautasen puhtaaksi. Kuluvana vuonna automaatioponnistukset kasvavat uuteen mittakaavaan. Ne siirtyvät toiminnan rajamailta sen päälavalle, jolta käsin laadun ja tehokkuuden kasvu tulevat koskettamaan koko liiketoimintaa.

 

Tässä on lista viidestä tavasta, joilla automaatio kasvaa ja kehittyy vuonna 2016:

  1. Integraatio: Järjestelmät ovat vahvasti yhteydessä toisiinsa, mikä mahdollistaa reaaliaikaisen tila- ja työseurannan useiden prosessien välillä.

  2. Joustavuus: Uudet automatisoidut prosessit skaalautuvat nopeasti ja pystyvät näin ottamaan tarvittaessa vastaan ylimääräistä työtä.

  3. Yhteistyö: Työprosessissa tehtävien siirtäminen työntekijöiden ja automatisoitujen bottien välillä muuttuu saumattomaksi.

  4. Hallinta: Automatisoitujen työprosessien keskitetty säätely ja valvonta tulee mahdolliseksi. Se toimii samaan tapaan kuin tilannekeskukset nykyään.

  5. Oppiminen: Kehittyneet analysointityökalut vauhdittavat automatisoitujen prosessien parantelua ja evoluutiota.

Vuonna 2016 yritykset eivät enää lähesty automaatiota pieninä, yksittäisinä saarekkeina toiminnassaan. Sen sijaan ne kehittelevät kattavia strategioita ja työkaluja, joilla parannetaan työskentelytapoja koko organisaatiossa. Mikä yllä olevista innostaa sinua eniten, ja mitä lisäisit listaan? Lisää aiheesta voit lukea oppaastamme.

 

Lataa opas: Näin johdat digitalisaatiota

 

Tiesitkö, että vasta 10 % yrityksistä on digitalisoinut tärkeimmät prosessinsa?

Tiesitkö, että vasta 10 % yrityksistä on digitalisoinut tärkeimmät prosessinsa?

Työn digitalisaatiota käsittelevän tutkimuksen viimeisimmät löydökset paljastavat, että alle puolet tietotekniikkapäättäjistä käyttää tällä...

Read More
Työnkulun hallinta - rahan tuhlausta vai vakavasti otettava mahdollisuus?

Työnkulun hallinta - rahan tuhlausta vai vakavasti otettava mahdollisuus?

Prosessien optimointi, digitaalisen työnkulun kehittäminen, työnkulun automatisointi. Ovatko nämä vain johtoportaan sananhelinää vai oleellinen...

Read More
Kysy printtipalveluntarjoajaltasi näistä 20:stä mittarista

Kysy printtipalveluntarjoajaltasi näistä 20:stä mittarista

Kuinka mittaat palveluntarjonnan tasoa? Hyvä palvelumalli tuo sijoitukselle tuottoa useammalla tavalla kuin tulee ajatelleeksi. Kun seuraavan...

Read More