Skip to the main content.

kameleon-symbol

OTA YHTEYTTÄ

Moikka,

Asiakirjat ovat keskeisiä organisaation toiminnalle. Niihin kertyy tietoa, niillä jaetaan tietoa. Niitä luodaan, kopioidaan, skannataan, editoidaan. Niitä tallennetaan, etsitään, lähetetään, vastaanotetaan, tulostetaan. Asiakirjoilla luodaan mielikuvia. Iso osa tietotyöläisen työajasta kuluu asiakirjojen kanssa, tunteja päivässä.

Tavassa käsitellä asiakirjoja näkyy myös tekijänsä kädenjälki. Sekä hyvässä että pahassa. Laadukkaat asiakirjat tuovat organisaatiolle kilpailuetua. Huolimaton suhtautuminen altistaa organisaation turhille riskeille.

Document Housen missio on tuoda älyä asiakirjoihin sen elinkaaren eri vaiheissa. 

Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin käydään teidän tilannetta läpi. 

ps. erityisen tärkeätä on varmistaa, että asiakirjan elinkaari lähtee heti alusta alkaen oikealle polulle - myöhemmässä vaiheessa alun virheitä on vaikea korjata.

Ideation Brainstorming Tips Infographic Graph-6

1 min read

IT-prosessit kuntoon: aloita tulostusympäristöstä

IT-prosessit kuntoon: aloita tulostusympäristöstä

Tulostusympäristön hallinta

 

Toimintaa täytyy tehostaa. Uusi strategiamme parantaa kilpailukykyämme. Prosesseja on kehitettävä. Yleisestä taloudellisesta tilanteesta johtuen meidän on tehostettava toimintaamme...

Tuttuja kapulakielisiä lauseita itse kullekin, vai mitä? Oma suosikkini on prosessien kehittäminen. Vuokaavioiden ja toimintaohjeiden raapustamiseen on joskus kulunut päivä jos toinenkin, kun prosesseja on päätetty muuttaa kehityksen nimissä.

 

Viimeksi, kun pohdin kaavioiden muuttamista ja kehittämistä, niin olin kyllä lopputulokseen tyytyväinen. Prosessikaaviosta tuli edellistä selkeämpi, värit olivat freesimpiä ja fonttikin modernimpi. Mikään ei kuitenkaan käytännössä muuttunut, vaan prosessi jatkui ihan niin kuin aina ennenkin. Se oli turhauttavaa.

 

Prosessien kehittämiselle on paikkansa. Toki, mutta kaavioiden piirtämisen ilosta niitä ei ole mielekästä tehdä, vaan aidosta tarpeesta. Mistä sitten voit tietää, milloin on kehittämisen aika? Aloituskynnyksen ylitys on ainakin itselleni usein se hankalin paikka. Siitä eteenpäin kaikki onkin helpompaa. Joka suuntaan säntäily ei myöskään onnistu, vaikka intoa olisi, joten siksi on syytä ottaa yksi suunta haltuun kerrallaan.

 

IT-prosessit on yksi kokonaisuus, joka nykyisessä digimaailmassa jatkaa kasvuaan. IT-infrastruktuuriin liittyy lukemattomia eri prosesseja, joten niistä on varaa valita kehityskohde. Yksi selkeä kokonaisuus on asiakirjojen elinkaareen liittyvä tulostusympäristön hallinta. Sen kehitystarpeen voit arvioida itse oheisen tarkistuslistamme avulla, ole hyvä.

Tulostusympäristön hallinnan vaatimukset

Tulostusympäristön hallinnan vaatimukset

Tulostusympäristön hallintapalvelut, MPS tai Managed Print Services – monta nimeä tutulle asialle. Tulostusympäristön hallintapalvelut on kuitenkin...

Read More
Tulostimien tulostusjonojen ja ajurien keskitetty hallinta

Tulostimien tulostusjonojen ja ajurien keskitetty hallinta

Suuryritykset kamppailevat usein osittain tietämättään monien yksinkertaisten tulostamiseen liittyvien ongelmien ja kustannusten kanssa.

Read More
Prosessien automatisoinnista liiketoiminnan kehittämiseen

Prosessien automatisoinnista liiketoiminnan kehittämiseen

Jo vuosituhannen vaihteesta lähtien yrityksissä on havahduttu siihen, että heidän IT-palveluidensa rooli on muutakin kuin toimiston laitteiden,...

Read More