Skip to the main content.

kameleon-symbol

OTA YHTEYTTÄ

Moikka,

Asiakirjat ovat keskeisiä organisaation toiminnalle. Niihin kertyy tietoa, niillä jaetaan tietoa. Niitä luodaan, kopioidaan, skannataan, editoidaan. Niitä tallennetaan, etsitään, lähetetään, vastaanotetaan, tulostetaan. Asiakirjoilla luodaan mielikuvia. Iso osa tietotyöläisen työajasta kuluu asiakirjojen kanssa, tunteja päivässä.

Tavassa käsitellä asiakirjoja näkyy myös tekijänsä kädenjälki. Sekä hyvässä että pahassa. Laadukkaat asiakirjat tuovat organisaatiolle kilpailuetua. Huolimaton suhtautuminen altistaa organisaation turhille riskeille.

Document Housen missio on tuoda älyä asiakirjoihin sen elinkaaren eri vaiheissa. 

Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin käydään teidän tilannetta läpi. 

ps. erityisen tärkeätä on varmistaa, että asiakirjan elinkaari lähtee heti alusta alkaen oikealle polulle - myöhemmässä vaiheessa alun virheitä on vaikea korjata.

Ideation Brainstorming Tips Infographic Graph-6

1 min read

Puhelusi on meille tärkeä. Nostimme palvelutasoa.

Puhelusi on meille tärkeä. Nostimme palvelutasoa.

Terveisiä asiakaspalvelustamme. 

KUN soitat meille

Uudistunut asiakaspalvelumme on täällä palvellakseen sinua entistä paremmin!

Haluamme, että yhteydenottosi on mahdollisimman sujuvaa. Tässä lyhyt info siitä, miten puhelinpalvelumme toimii:

Puhelusi on meille tärkeä. Kun otat meihin yhteyttä, sinut asetetaan jonoon. Mikäli asiantuntijamme ovat vapaina, vastaamme puheluusi heti.

Lyhyt odotusaika. Jos asiantuntijamme ovat varattuja, pyydämme sinua odottamaan hetken – maksimissaan 15 sekuntia.

Reaaliaikaiset tiedot. Mikäli jonotusaika ylittyy, kerromme sinulle, että asiakaspalvelussa on ruuhkaa.

Sinä päätät, miten toimia. 15 sekunnin odotuksen jälkeen saat tiedotteen, josta voit valita:
Painamalla 1 voit jättää soittopyynnön. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian, joten soitamme sinulle takaisin heti kun se on mahdollista.
Painamalla 2 voit päättää jatkaa jonotusta.

Soittopyynnöt ovat meille etusijalla. Kun jätät soittopyynnön, puhelusi ilmestyy jonoomme korkeimmalla prioriteetilla.

Ei loputonta jonotusta. Jos päätät jatkaa jonotusta, odotusaikasi päivittyy 15 sekunnin välein. Tämä kierto jatkuu, kunnes voimme palvella sinua tai päätät jättää soittopyynnön.

Toivomme, että nämä muutokset tekevät soitostasi entistä sujuvamman. Kiitos, että olet asiakkaamme. Pyrimme aina palvelemaan sinua parhaalla mahdollisella tavalla!


OTA YHTEYTTÄ



 

Puustelli Group Oy ottaa käyttöön Kameleonin

Puustelli Group Oy ottaa käyttöön Kameleonin

Puustelli ottaa käyttöön Kameleonin, joka tuo arkeen helppoutta ja selkeät toimintamallit asiakirjojen hallintaan Puustelli on Suomen suositelluin...

Read More
Xerox -laitteiden huolto osa II

Xerox -laitteiden huolto osa II

Xerox -laitteiden huolloissa, Document Housen yhtenä kumppanina toiminut Relacom Finland Oy jätti konkurssihakemuksen 14.11.2019 ja sen toiminta...

Read More