Skip to the main content.

kameleon-symbol

Moikka,

Asiakirjat ovat keskeisiä organisaation toiminnalle. Niihin kertyy tietoa, niillä jaetaan tietoa. Niitä luodaan, kopioidaan, skannataan, editoidaan. Niitä tallennetaan, etsitään, lähetetään, vastaanotetaan, tulostetaan. Asiakirjoilla luodaan mielikuvia. Iso osa tietotyöläisen työajasta kuluu asiakirjojen kanssa, tunteja päivässä.

Tavassa käsitellä asiakirjoja näkyy myös tekijänsä kädenjälki. Sekä hyvässä että pahassa. Laadukkaat asiakirjat tuovat organisaatiolle kilpailuetua. Huolimaton suhtautuminen altistaa organisaation turhille riskeille.

Document Housen missio on tuoda älyä asiakirjoihin sen elinkaaren eri vaiheissa. 

Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin käydään teidän tilannetta läpi. 

ps. erityisen tärkeätä on varmistaa, että asiakirjan elinkaari lähtee heti alusta alkaen oikealle polulle - myöhemmässä vaiheessa alun virheitä on vaikea korjata.

Ideation Brainstorming Tips Infographic Graph-6

Tilinpäätöksen aika

Tilinpäätöksen aika

 

Tilikautemme päättyi huhtikuun viimeinen päivä, ja nyt tilinpäätös on saatu valmiiksi. Viimeiset pari vuotta olemme investoineet paljon liiketoimintaamme ja tulokset olivat nähtävissä. Document Housen liikevaihto oli 12,6m€ (konsernin 13,5 m€) ja liikevoittoa teimme 489t€. Meitä on yhteensä 60 asiakirjahallinnan ammattilaista (konsernissa 70).

Liiketoimintamme koostuu asiakirjahallinnan palveluista ja teknologiasta. Palveluliiketoiminnan alueella saimme aikaan 35 % kasvun ja teknologian puolella tilanne pysyi edellisen vuoden tasolla. Palveluiden rooli on merkittävä, kun liiketoiminnastamme jo yli 60 % perustuu palvelusopimuksiin. Jatkamme tällä tiellä ja autamme asiakkaitamme osaltamme digitalisaatiossa.

 

Lisätietoja voit lukea jatkossakin blogistamme. Voit myös tilata kuukausittaisen uutiskirjeemme.

 

Massadata – massiiviset odotukset

Massadata – massiiviset odotukset

Olet varmasti jo kuullut big datasta, suomalaisittain massadatasta. Sen määrittely ei ole sen helpompaa kuin aiemmin mainitun IoTin.

Read More
Asiakas on aina oikeassa

Asiakas on aina oikeassa

Aloitimme LEAN-strategian mukaisen toiminnan syyskuussa 2014. Tavoitteenamme on jatkuva laadun parantaminen, joten tuloksia mitataan jatkuvasti ja...

Read More
Syksyn näyttelypäivien satoa ja tunnelmia: mobiilitulostus ja turvatulostus kiinnostaa yrityksiä.

Syksyn näyttelypäivien satoa ja tunnelmia: mobiilitulostus ja turvatulostus kiinnostaa yrityksiä.

Syksyn näyttelypäivät ovat takana. Järjestimme näyttelypäivät asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme elo-/syyskuun vaihteessa. Tapahtuma...

Read More