REFERENSSIT

LähiTapiola

Tulostaminen on maanlaajuiselle LähiTapiolalle elintärkeä toiminto. Fuusion myötä konsernissa oli yllättäen paljon uusia käyttäjiä ja laitteita, ja tulostuksen sekä dokumentinhallinnan prosessit kaipasivat selkeyttämistä. Document House otti kokonaisuuden haltuun ja tarjosi ratkaisun, joka suunniteltiin olemassa olevien laitteiden elinkaarta silmällä pitäen, sillä konserni halusi hyödyntää jo tehtyjä investointeja.


Document House vastaa nyt LähiTapiolan tulostuksen palvelun laadusta ja kehittämisestä kokonaisuutena. Käytössä on selkeä prosessi, jonka avulla asiat menevät eteenpäin, sekä yhden luukun periaate, eli kaikki tulostamiseen liittyvät palvelut saa yhdeltä taholta. Kustannussäästöt ovat olleet LähiTapiolalle merkittävät, ja työntekijöiden aikaa säästyy tuottavampaan työhön.

 

Lataa asiakastarina

 

Katso yhteistyövideo

Document House nousi kumppaniksi juuri siksi, että heillä oli suunnitelmissa mukana myös tulostuksen kokonaisuuden tehostaminen, jossa halusimme ehdottomasti olla mukana. Tärkeintä meille on ollut se, että olemme pystyneet tehostamaan prosesseja merkittävästi yhdessä Document Housen kanssa. Kustannussäästöjä on ryhmätasolla tullut melkoisen paljon, puhutaan kuusinumeroisesta luvusta. Toimivan ratkaisun avulla on myös vapautettu käyttäjien aikaa tuottavampaan työhön.

Sami Holopainen

Infrapalveluiden johtaja

refe-yhteys-ikoni

Asiakkuusjohtaja Juha Heinonen

Document House

Puh. 0207 888 257 tai

juha.heinonen(at)documenthouse.fi

SRV Yhtiöt Oyj

SRV Yhtiöt Oyj sopi tulostusympäristönsä sekä asiakirjahallinnan digitalisoinnista, jonka myötä he säästävät kymmeniä tuhansia euroja vuosittain. Document House vastaa SRV:n kumppanina kaikista tähän liittyvistä palveluista ja tuotteista Suomessa.

 

Innovatiiviselle rakennusliikkeelle, jolla on useita toimipisteitä ja työmaita ympäri Suomea, tiedon helppo tallentaminen ja sen nopea löytyminen ovat erityisen tärkeää. Document Housen ratkaisun myötä SRV:llä asiakirjoja ja toimintoja digitalisoidaan, mikä johtaa työajan käytön tehostamiseen. Kun Document Housen asiantuntijat ylläpitävät ja kehittävät koko konsernin asiakirjahallintaa, voi SRV keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa rakennustyömaiden ja hankekehittämisen parissa.

 

Lataa asiakastarina

 

Katso yhteistyövideo

Kokemukset Document Housesta ovat olleet hyviä ja asenne kehittämiseen on ollut todella positiivinen ja aktiivinen. SRV tarvitsee kumppanin, joka pystyy tarjoamaan palvelua koko maassa, kun työmaita ja projekteja on ympäri Suomea. Työmaalla tarpeet ja työnteko ovat nopeatempoisia, ja tarvitaan sellainen kumppani, joka pystyy vastaamaan niihin nopealla vasteajalla. Document Housella on paljon isoja asiakkaita, ja heillä on hyviä kokemuksia vastaavanlaisista projekteista. Meillä on ollut vahva usko SRV:ssä siihen, että Document House pystyy viemään laajamittaisen projektin kanssamme läpi.

Seppo Kopsa

Konsernin hankintajohtaja

refe-yhteys-ikoni

Myynti- ja markkinointijohtaja Kaj Seeste

Document House

Puh. 0207 888 251 tai

kaj.seeste(at)documenthouse.fi

refe-yhteys-ikoni

Konsernin hankintajohtaja Seppo Kopsa

SRV Yhtiöt Oyj

Puh. 040 758 5617 tai

seppo.kopsa(at)srv.fi

Toijalan TS-Print Oy

Toijalan TS-Print määrittelee itsensä painotalon ja mainostoimiston yhdistelmäksi eli painostoimistoksi. Yhteistyössä Document Housen kanssa TS-Print on kasvanut offsetpainosta täysiveriseksi digipainoksi.

 

Digipainamisen ansiosta TS-Printin on entistä helpompi toteuttaa asiakkailleen kausituotteita, kampanjatuotteita ja muita pienempiä sarjoja ja pakkauksia. ”Offset-laitteiston korvaaminen digitaalisella painokoneella on tuonut TS-Printille todella suuret säästöt”, kertoo toimitusjohtaja Tommi Salminen.

 

TS-Printillä ja Document Housella on lähes kahdenkymmenen vuoden yhteinen historia. ”Helppo lähestyttävyys ja palvelun taso on pitänyt TS-Printin tyytyväisenä Document Housen asiakkaana”, Salminen toteaa.

 

Katso yhteistyövideo

Kun harkitsimme siirtymistä digitaaliseen painamiseen, Document House aloitti kartoittamalla ajatuksiamme ja tarpeitamme. Tältä pohjalta saatiin aikaan TS-Printille sopivin paketti. Document House ratkaisi ongelmamme toimimalla asiakaslähtöisesti ja palvelun kautta.

Tommi Salminen

Toimitusjohtaja

refe-yhteys-ikoni

Avainasiakaspäällikkö Miko Kiukas

Document House

Puh. 0207 888 220 tai

miko.kiukas(at)documenthouse.fi

refe-yhteys-ikoni

Toimitusjohtaja Tommi Salminen

Toijalan TS-Print

Puh. 040 511 3896 tai

tommi.salminen(at)ts-print.com

Oras Oy

Laadukkaista hanoistaan tunnettu Oras Oy ulkoisti koko tulostusympäristönsä Document House Oy:lle. Oraksen kaikki tulostimet pakkauslinjoilta markkinointiin, tuotekehitykseen ja taloushallintoon ovat täysin vastuullamme.

 

Yhteistyö sisältää Oras Oy:n Rauman tehdasalueen ja muualla Suomessa olevien toimipisteiden tulostus- ja skannausympäristön reaaliaikaisen hallinnan, ylläpidon, seurannan ja raportoinnin lisäksi käyttökoulutukset ja jatkuvan konsultoinnin asiakirjahallinnan kehittämisestä sekä tarvike- ja help desk -palvelut. Sopimus on nyt pyörinyt täydessä laajuudessaan jo sen verran pitkään, että voin todeta ratkaisumme olleen aivan oikean, Saurimaa jatkaa.

Oras Oy on tottunut ostamaan osaamista. Pyrimme ulkoistamaan kaikki liiketoimintaamme tukevat palvelut, jotta voimme keskittyä olemaan markkinoiden paras ja halutuin hanavalmistaja. Kumppaneiksemme valitsemme oman toimialansa huiput, koska vain he voivat kehittää meidänkin liiketoimintaamme.

Aki Saurimaa

Tietohallintopäällikkö

refe-yhteys-ikoni

Toimitusjohtaja Tommi Kiukkonen

Document House

Puh. 0207 888 202 tai

tommi.kiukkonen(at)documenthouse.fi

refe-yhteys-ikoni

Tietohallintopäällikkö Aki Saurimaa

Oras

Puh. 050 353 8921 tai

aki.saurimaa(at)oras.com

Puustelli ja Kastelli-talot

Puustelli ja Kastelli-talot luottavat vakiointiin ja tulostusympäristöstä vastaa Document House Oy.

Suomen tunnetuin keittiövalmistaja Puustelli Group Oy ja Suomen suurin pientalotoimittaja Kastelli-talot Oy ovat ulkoistaneet oman tulostusympäristönsä Document House Oy:lle.

 

Sopimus sisältää Harjavalta-konsernin toimipisteiden tulostus- ja skannausympäristön täydellisen vakioinnin, reaaliaikaisen hallinnan, ylläpidon, seurannan ja raportoinnin. Valvottavia ja vakioituja monitoimilaitteita on konsernin käytössä n. 200. Tämän lisäksi sopimus kattaa käyttökoulutukset, jatkuvan konsultoinnin asiakirjahallinnan kehittämisestä sekä automatisoidut tarvike- ja help desk -palvelut. Tulostuspaperikin toimitetaan käyttöpisteisiin etävalvonnan käyttömäärätietojen perusteella. Ja kaikki maksetaan yhdellä koontilaskulla.

Meidät tunnetaan laadukkaiden keittiöiden ja pientalojen vastuullisena valmistajana. Haluamme varmistaa, että laatumielikuva säilyy läpi koko organisaatiomme. Siksi luotamme vakioinnin voimaan tieto- ja taloushallinnon sekä suunnittelun palveluissa. Asiakirjatuotannon palvelut olivat valitettavasti rönsyilleet lähes mahdottomiksi ylläpidettäviksi. Document House selvitti nyky-ympäristömme kehityskohteet ja teki selkeän esityksen organisaatiomme palvelumalliksi. Meillä on tehtaiden lisäksi yli sadan myymälän verkosto ja tulostusympäristön vakiointi on nyt toteutettu jo lähes kaikkialla Suomessa ja Ruotsissa.

Puustelli ja Kastelli-talot

Johto

refe-yhteys-ikoni

Toimitusjohtaja Tommi Kiukkonen

Document House

Puh. 0207 888 202 tai

tommi.kiukkonen(at)documenthouse.fi

 

Maskun Kalustetalo Oy

Ulkoistetut tulostustoiminnot tehostavat yrityksen tuottavuutta.

Yksi Suomen suurimmista huonekaluketjuista, Maskun Kalustetalo Oy on solminut tulostuksenhallinta-sopimuksen Document House Oy:n kanssa. Lähes kaikki tulostukseen liittyvät toiminnot on siirretty Document Housen vastuulle.

 

Yhteistyö sisältää tulostusympäristön hallinnan, ylläpidon, seurannan ja raportoinnin lisäksi tarvike- ja help desk –palvelut.

Tulostaminen on meille tärkeä toiminto niin toimisto- kuin myymäläympäristössä ja halusimme sopimuksen myötä päästä yhden palvelutoimittajan malliin kaikkeen tulostamiseen liittyvän osalta. Valitsimme kokonaisratkaisun palveluna, joka ottaa huomioon myös kausivaihtelumme. Tulostusmäärään perustuva hinnoittelu sopii meille paremmin kuin investointi laitteisiin.

Maskun Kalustetalo Oy

refe-yhteys-ikoni

Toimitusjohtaja Tommi Kiukkonen

Document House

Puh. 0207 888 202 tai

tommi.kiukkonen(at)documenthouse.fi

 

DSV Finland

Kansainvälinen kuljetus- ja logistiikka-alan yhtiö DSV on ulkoistanut kaikkien Suomen toimipisteiden ja pääkonttorin tulostukseen liittyvät toimintonsa Document Houselle. Yhteistyön taustalla on DSV:n halu hallita tulostuksiin liittyviä kustannuksia ja vapauttaa omia resursseja ydinliiketoimintaan.

 

Kokonaisvaltainen yhteistyö sisältää tulostusympäristön reaaliaikaisen hallinnan, ylläpidon, seurannan ja raportoinnin lisäksi käyttökoulutukset, palveluneuvojan kierrokset ja jatkuvan konsultoinnin asiakirjahallinnan kehittämisestä sekä tarvike- ja help desk -palvelut.

Käytännössä yhteistyö on vähentänyt paperiprosesseihin liittyviä rutiinitoimintoja. DSV:n IT-osaston ei enää tarvitse huolehtia siitä, että tulostusympäristö teknisesti toimii. Document Housen palveluneuvoja pitää ennakoivasti huolen siitä, että kaikki on kunnossa. Käyttäjät saavat tarvittaessa avun, huollon ja ylläpidon samasta paikasta yhden puhelinsoiton tai sähköpostin kautta.

 

Tulostamisen kokonaiskustannukset ovat nyt selvillä ja raportointi johdolle onnistuu helposti. DSV Group säästää palvelun avulla satoja tuhansia euroja.

Valitsemme palveluntuottajat niille liiketoiminta-alueille, jotka eivät ole meidän ydinliiketoimintaamme. Siinä missä palvelin- ja laitepuoli nykyisin ulkoistetaan, myös asiakirjahallinta kannattaa antaa asiantuntijoiden käsiin kustannusten pienentämiseksi.

DSV Road

Johto

refe-yhteys-ikoni

Myynti- ja markkinointijohtaja Kaj Seeste

Document House

Puh. 0207 888 251 tai

kaj.seeste(at)documenthouse.fi

Cramo Finland Oy

Ulkoistetut tulostustoiminnot tehostavat Cramo Finland Oy:n tuottavuutta.

Tulostuksenhallintapalvelusopimuksen kohteena on kaikki Cramon tulostavat laitteet valtakunnallisesti. Kaikki Suomessa tulostukseen liittyvät toiminnot on siirretty Document Housen vastuulle. Sopimus sisältää ns. yhden luukun periaatteen, johon sisältyy tulostusympäristön reaaliaikainen hallinta, ylläpito, seuranta ja raportoinnin lisäksi tarvike- ja help desk –palvelut.

Tulostaminen on meille tärkeä toiminto niin toimisto- kuin vuokrauspisteympäristössä ja halusimme sopimuksen myötä päästä yhden palvelutoimittajan malliin kaikkeen tulostamiseen liittyvän osalta. Valitsimme kokonaisratkaisun palveluna, jonka tavoitteena on saavuttaa toiminnan tehostusta sekä kustannussäästöjä. Tulostusmäärään perustuva hinnoittelu sopii meille paremmin, kuin investointi laitteisiin.

Tatu Hauhio

Toimitusjohtaja

refe-yhteys-ikoni

Myynti- ja markkinointijohtaja Kaj Seeste

Document House

Puh. 0207 888 251 tai

kaj.seeste(at)documenthouse.fi

refe-yhteys-ikoni

Toimitusjohtaja Tatu Hauhio

Cramo Finland Oy

Puh. 010 661 6501 tai

tatu.hauhio(at)cramo.com

Myynnin dokumentaation kehittäminen

Franchising-ketjun haasteena oli varmistaa oikean myyntidokumentaation käyttäminen kaikissa yrittäjävetoisissa toimipisteissä. Intranetin kautta pyrittiin jakamaan oikeat presentaatiot, sopimuspohjat, referenssit ja hinnastot, mutta ketjun johdolla ei ollut mitään mahdollisuutta varmistua oikean materiaalin käytöstä.

 
Kartoituksen yhteydessä selvisi, että yrittäjät olivat jossain vaiheessa ladanneet aineistot omille työasemilleen, jonka jälkeen ne elivät aivan omaa elämäänsä kunkin yrityksen sisällä.
 
Mahdollisista muutoksista pyrittiin tiedottamaan intran ilmoitustaululla, sähköpostitse ja yrittäjäpäivillä. Muutetun aineiston käyttöönotosta tai hyödyntämisestä ei ollut mitään varmuutta.
 
Organisaatio otti käyttöön Kameleonin, jolla yrityksen johdon tahtotilan mukaiset myyntipresentaatiot, tarjous- ja sopimusdokumentit ja muut tärkeät asiakirjat tuotiin aktiivisiksi työntekijöiden työasemiin. Jokaisella uuden esityksen tai muun asiakirjan luomishetkellä varmistetaan sisällön oikeellisuus. 

Jokainen voi nyt luottaa siihen, että käytössä oleva aineisto on täsmälleen sitä, mitä yrityksen johto haluaa käytettävän - ilman ohjeistuksia.

Yrityksen johto

 

 

 

refe-yhteys-ikoni

Myynti- ja markkinointijohtaja Kaj Seeste

Document House

Puh. 0207 888 251 tai

kaj.seeste(at)documenthouse.fi

 

eCraft Espoo

eCraft on suomalainen IT-palveluyritys, joka rakentaa Microsoftin ratkaisuihin pohjautuvia tietojärjestelmiä. eCraftin Espoon toimistolla työskentelee noin 90 henkilöä.

 

Document House toteutti eCraftille tulostusympäristön kartoituksen kesällä 2015. Kartoituksessa selvisi, ettei tulostamisen kokonaismäärästä eikä –kuluista ollut aiemmin ollut käsitystä. Nyt oli selvää, että 90 henkeä tulostavat paljon erilaisia asiakirjoja, eivätkä nykyiset laitteet vastaa kaikkiin tarpeisiin.

 

Asiakkaalle tulostuskulut ovat nykyään läpinäkyviä. Tämän päivän monitoimilaiteteknologiaa hyödynnetään tehokkuuden ja käyttömukavuuden takia. Turvatulostus ja skannaustyönkulku suoraan laitteelta pilvipalveluun tuovat lisää nopeutta ja helppoutta dokumenttien tulostamiseen ja digitalisoimiseen. Turvatulostuksen avulla voi vaikuttaa tietoturvan lisäksi tulostusmääriin. Työntekijä tunnistautuu tulostimelle omalla avaimellaan ja kuittaa tulostumaan vain ne dokumentit, joita tarvitsee.

 

Uuden palveluratkaisun ansiosta laitteiden huolto, ylläpito ja tulostuksen seuranta siirtyivät Document Houselle. Asiakkaan ei itse tarvitse huolehtia laitteiden huoltokutsuista tai tarviketilauksista. ”Palvelumallia voi reilusti kehua! Palveluntoimittaja piti huolen sovittujen asioiden toteutumisesta ja viestii aktiivisesti asioiden etenemisestä. Palaute on tärkeää puolin ja toisin, ja siksi tässä on molemminpuolinen mahdollisuus kehittyä”, kiteyttää Salo.

eCraftilla ei ole halua omistaa työkaluja ja muita laitteita, joten tulostusratkaisun hankinta kokonaispalveluna oli järkevää. ”Parasta on, että laitteemme ovat toimintakunnossa ilman, että meidän tarvitsee niistä huolehtia. Värikasetteja tulee silloin, kun niitä tarvitaan, eikä käyttäjien tarvitse niistä murehtia”.

Tero Salo

Managing Partner

 

 

 

refe-yhteys-ikoni

Myynti- ja markkinointijohtaja Kaj Seeste

Document House

Puh. 0207 888 251 tai

kaj.seeste(at)documenthouse.fi

Avainmedia Lähetysjärjestö ry

Avainmedia on vuonna 1955 perustettu Suomen helluntaiherätyksen medialähetystyöhön erikoistunut lähetysjärjestö. Järjestöllä on Suomessa 15 työntekijää sekä usein vierailijoita, joilla myös on tulostustarpeita. 

 

Avainmedialla arvostetaan mobiilitulostamista. Sen avulla tulostaminen onnistuu kätevästi niin puhelimelta kuin tabletilta, mutta mobiilitulostus on muutakin. Avainmedialla tämä oli ratkaisu tarjota vierailijoille mahdollisuus tulostaa dokumentteja omasta tietoverkostaan käsin, mutta Avainmedian laitteelta.  

 

Käyttöön otettiin pilvipalvelu, jolla mobiilitulostus onnistuu tietoturvan huomioiden. Uuden sovelluksen käyttöönottoon ei tarvittu kuin hetki palveluntoimittajan asiantuntijan aikaa, eikä se vaadi asiakkaalta erityistä ylläpitoa. Tämä on pilvipalvelun etu, kiittelee Avainmedia.

 

Asiakkaan ei nyt tarvitse huolehtia laitteen eikä sovelluksen ylläpidosta, sillä palveluun kuuluu etävalvontaratkaisu. Palveluntoimittaja varmistaa sen avulla, että asiakkaan laite on 24/7 toimintakunnossa ja huolehtii, että tarvittavia värejä ja varaosia on aina ennakoidusti saatavilla.

Uuden sovelluksen käyttöönottoon ei tarvittu kuin hetki palveluntoimittajan asiantuntijan aikaa, eikä se vaadi asiakkaalta erityistä ylläpitoa. Tämä on pilvipalvelun etu, kiittelee Avainmedia.

Avainmedia

 

 

 

refe-yhteys-ikoni

Document House

Puh. 0207 888 200

myynti@documenthouse.fi

 

Kiinnostuitko?

puhelin-icon
0207 888 200

Saat meihin yhteyden puhelimitse, sähköpostitse, chatissä tai oheisen lomakkeen kautta. Joka tapauksessa haluamme kuulla asiasi, joten älä epäröi olla yhteydessä!

 

Ota yhteyttä