Skip to the main content.

kameleon-symbol

OTA YHTEYTTÄ

Moikka,

Asiakirjat ovat keskeisiä organisaation toiminnalle. Niihin kertyy tietoa, niillä jaetaan tietoa. Niitä luodaan, kopioidaan, skannataan, editoidaan. Niitä tallennetaan, etsitään, lähetetään, vastaanotetaan, tulostetaan. Asiakirjoilla luodaan mielikuvia. Iso osa tietotyöläisen työajasta kuluu asiakirjojen kanssa, tunteja päivässä.

Tavassa käsitellä asiakirjoja näkyy myös tekijänsä kädenjälki. Sekä hyvässä että pahassa. Laadukkaat asiakirjat tuovat organisaatiolle kilpailuetua. Huolimaton suhtautuminen altistaa organisaation turhille riskeille.

Document Housen missio on tuoda älyä asiakirjoihin sen elinkaaren eri vaiheissa. 

Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin käydään teidän tilannetta läpi. 

ps. erityisen tärkeätä on varmistaa, että asiakirjan elinkaari lähtee heti alusta alkaen oikealle polulle - myöhemmässä vaiheessa alun virheitä on vaikea korjata.

Ideation Brainstorming Tips Infographic Graph-6

Maskun Kalustetalo Oy

Tulostuspalvelu -referenssi

 

Maskun tulostuspalvelu

Document House vastaa Maskun Kalustetalo Oy:n tulostuspalvelusta aina tulostusympäristön varustamisesta tulostuksenhallintaan. Yhteistyöllä korjaamme Maskun tulostusympäristön poikkeamia ja keräämme tulostusdataa Maskun liiketoiminnan tueksi.  

Masku on Suomen suurin huonekalualan perheyritys peräti 47:llä kivijalkamyymälällä ja Suomen suurimmalla kalusteverkkokaupalla. Maskun sadat työntekijät ympäri Suomen tulostavat paperisia kauppasopimuksia ja hintalappuja lähes päivittäin. On vähintäänkin selvää, että kannattavan tulostamisen taustalla on oltava selkeät prosessit. 

Document Housen ja Maskun yhteistyö alkoi vuosia sitten ja on sittemmin laajentunut koko tulostuspalvelut kattavaksi, vuorovaikutteiseksi yhteistyöksi. 


Tulostuksenhallintapalvelu Pro 100 Maskun myynnin tukena


Document House hallinnoi Maskun tulostusympäristöä toimittamalla tarvittavat tulostuslaitteet ja materiaalit, toimimalla tulostuksen tukena sekä vastaamalla tulostuksenhallintapalvelusta. Palvelukokonaisuudella on haluttu helpottaa Maskun arkea:

– Meillä on yksi puhelinnumero, johon henkilökuntamme myymälöistä, konttoreista tai hallinnosta voi soittaa tarpeen tullen. Document House tarjoaa osaavaa apua ja asiat hoituvat nopeasti eteenpäin. Meidän ei myöskään tarvitse huolehtia materiaalihankinnoista, vaan ne tulevat automaattisesti oikeisiin toimipisteisiin, kun jokin materiaali on loppumassa, kertoo Maskun tietohallintopäällikkö Samuli Skog.

Kokonaisuuden nivoo yhteen tulostuksenhallintapalvelu Pro 100, joka pitää Maskun ajan tasalla tulostuspalvelun tilasta sekä tarjoaa aktiivisen vuoropuhelu- ja palautekanavan.

– Pro 100 kokoaa tiedot tulostusympäristön kaikista tapahtumista. Se tarjoaa nopeaa korjausapua tulostusympäristön poikkeamiin sekä tuo palvelun läpileikkaus- ja trendikatsaukset asiakkaan tietoon. Olennainen osa konseptia on asiakkaan palaute, jota palvelulla keräämme säännöllisesti, kiteyttää Document Housen Customer Success VP Tommi Kiukkonen.

Pro 100 tuo läpinäkyvyyttä tulostuspalveluun ja sen kehittämiseen. Palvelun ydin piilee sen asiakaskeskeisyydessä:

– Usein yritysten johtoportaat eivät tiedä, mitä tulostusympäristöissä tapahtuu. Pro 100 -konsepti perustuu vakioidulle toimintamallille, joka sovelletaan asiakkaan kanssa määriteltyihin vasteaikoihin ja palvelulupauksiin. Maskulla on omat tiedonhallintaprosessinsa ja Pro 100 vapauttaa heidän aikaansa ydintehtäviin. Me kokoamme heille olennaiset tiedot, jotka he voivat viestiä eteenpäin, Kiukkonen kuvailee.

Maskulla arvostetaan palvelun kokonaisvaltaisuutta ja Document Housen aktiivista vastuunkantoa:

– Tämä kumppanuus on sellainen, joka vaatii meiltä todella vähän työpanosta. Document Housen ansiosta minun tai tiimini ei tarvitse puuttua tulostusympäristöömme tai sen ongelmiin. Pro 100 toimii taustalla myynnin tukena. Arvostan sitä, että hommat hoituvat kuin itsestään, Skog toteaa.

 

Ennakoiva ja aktiivinen tulostuspalvelu asiakkaan ehdoilla

 

Jotta kokonaispalvelu voi toimia saumattomasti, tarvitaan avointa ja aktiivista vuorovaikutusta ja juuri siihen Maskun ja Document Housen yhteistyö nojautuu. Yhteistyötä kehitetään Maskun tarpeiden pohjalta:

– Document House on asiantunteva ja heidän palvelunsa ovat kustannustehokkaita, mutta yhteistyökumppanina he ovat ennen kaikkea kuuntelevia. He ottavat asiakkaan toiveet tarkoin huomioon ja tarjoavat hyviä ratkaisuehdotuksia tulostusympäristön haasteisiin, Skog sanoo.

Myös Document Housella kiitellään Maskun aktiivista otetta yhteistyöhön:

– Yhteistyö Maskun kanssa on erinomaista – se on aktiivista ja tiivistä. Olemme kehittäneet palvelujamme paljon heidän kanssaan ja menneet yhdessä roimasti eteenpäin. Olemme muun muassa tehostaneet rahtikirjojen skannausprosessia sekä ottaneet vastuun tulostusjonojen hallinnasta, Kiukkonen kertoo.

Tiivis yhteistyö helpottaa yhteistyötä molemmin puolin. Maskulla ollaan erityisesti tyytyväisiä yhteistyön laatuun:

– Document House saa meidät tuntemaan itsemme tärkeäksi asiakkaaksi. Heidän palvelunsa vastaavat hyvin kaltaistemme yritysten tarpeisiin. Document Housen kanssa tartutaan ilmi tulleisiin epäkohtiin hyvinkin hanakasti ja näin saamme asioita eteenpäin, Skog päättää.


Millaisia mahdollisuuksia teidän tulostusympäristössänne kytee? Otetaan siitä yhdessä selvää - lue lisää digitointi- ja tulostuspalveluistamme tai ota yhteyttä.

Logo Testimonial Masku

Haluatko kuulla tästä lisää?

OTA YHTEYTTÄ