Katso, miten Kameleon tukee Susteran brändiuudistusta asiakirjojen osalta.
Jarkko Ollikainen
:
1. marraskuuta 2024 klo 21.07.35

Katso lyhyt video, jossa Sanni Isosomppi, Susteran markkinointi- ja viestintäjohtaja, kertoo Susteran brändiuudistuksesta ja siitä, kuinka Kameleon tukee heitä asiakirjasisältöjen ja brändin hallinnassa Suomessa ja Ruotsissa.
"Hienointa ylläpitäjän näkökulmasta on, että ylläpito on todella yksinkertaista. Käyttäjän näkökulmasta muutokset mitä materiaaleissa tapahtuu löytyvät oikeilta paikoilta, ei tarvitse mennä etsimään johonkin erilliseen sovellukseen, vaan menet vaikka PowerPointia luomaan, niin se löytyy sieltä.
Asiantuntija voi luottaa siihen, että tukitoiminnot on tuottanut materiaalin ja löydän Word-dokumentin sieltä mihin voin sitten tehdä sen (asiakas)raportin.
Meillä Ruotsissa ICT:llä on enemmän vastuuta materiaalien luomisessa ja liiketoiminnat auttavat siinä. Suomessa on hieman erilaiset käytänteet, mutta molemmissa maissa on yhtenäinen brändi ja materiaalit näyttävät samalta."
Sanni Isosomppi
Sustera Oy
Marketing and Communications Director Finland

Olemme mukana luotsaamassa kahta standardia

Document House on vahvasti mukana luotsaamassa kahta SFS:n keskeistä asiakirjallisen tiedon standardia. (Uusi asiakirjojen metatietostandardi ja...