Skip to the main content.

kameleon-symbol

OTA YHTEYTTÄ

Moikka,

Asiakirjat ovat keskeisiä organisaation toiminnalle. Niihin kertyy tietoa, niillä jaetaan tietoa. Niitä luodaan, kopioidaan, skannataan, editoidaan. Niitä tallennetaan, etsitään, lähetetään, vastaanotetaan, tulostetaan. Asiakirjoilla luodaan mielikuvia. Iso osa tietotyöläisen työajasta kuluu asiakirjojen kanssa, tunteja päivässä.

Tavassa käsitellä asiakirjoja näkyy myös tekijänsä kädenjälki. Sekä hyvässä että pahassa. Laadukkaat asiakirjat tuovat organisaatiolle kilpailuetua. Huolimaton suhtautuminen altistaa organisaation turhille riskeille.

Document Housen missio on tuoda älyä asiakirjoihin sen elinkaaren eri vaiheissa. 

Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin käydään teidän tilannetta läpi. 

ps. erityisen tärkeätä on varmistaa, että asiakirjan elinkaari lähtee heti alusta alkaen oikealle polulle - myöhemmässä vaiheessa alun virheitä on vaikea korjata.

Ideation Brainstorming Tips Infographic Graph-6

Kameleon

Laatua ja nopeutta myyntiin - Näkyvyyttä ja tehokkuutta organisaatiolle

 

%

ei tiedä miten aloittaa virallisen dokumentin luomisen

%

käyttää useita tunteja viikossa dokumenttien luomiseen

%

kopioi toiselle asiakkaalle tehdyn dokumentaation pohjaksi uudelle

 

Annetaan kaikkien myyjien loistaa

Uusi tai kokenut myyjä, rakenteellisesti ja sisällöllisesti aina oikeat tiedot myynnin käyttöön.

Myynnin nopeuttamiseksi ja laadun varmistamiseksi.

kameleon-symbol

Tehokkuus

Myyntiprosessin laadullistaminen, virheettömästi ja ajantasaisella sisällöllä.

kameleon-symbol-1

Brändin hallinta

Dokumentit organisaation rakenteilla ja sisällöillä, puhtailla dokumenttipohjilla.

kameleon-symbol-1

Vaatimustenmukaisuus

Ei virheitä vanhojen pohjien mukana menneistä ehdoista / hinnoista. Ei laatueroa uuden ja kokeneemman myyjän välillä.

kameleon-symbol-1

Analytiikka

Näkyvyys tehtyihin tarjouksiin ja sopimuksiin, sekä analytiikkaa myynnin dokumenttien määristä.

"Aikaisemmin tarjousten teko oli tehotonta ja sisältö vaihtelevan laatuista. Sisältöä kerättiin vanhoista tarjouksista ja muilta myyjiltä kerättynä, eikä näkyvyyttä tai analytiikkaa ollut käytettävissä"

Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin

 

Myynnin assistentti

Miksi myyjille käyttöön
    • Uuden esityksen / tarjouksen / sopimuksen aloittaminen oikeilla pohjilla ja sisällöillä -> suoraan Office-ohjelmista
    • Oikean sisällön lisäksi asettelut, värit, fontit ja sisennykset valmiina
    • Tiedon ohjattu tallennus sovittuun paikkaan
    • Oma aika keskittyy valmiin materiaalin hyödyntämiseen, ei sen etsimiseen tai tuottamiseen
    • Pidemmät kahvitauot tiedon etsimiseen ja uudelleen luomiseen säästetystä ajasta
sisältögalleria
 

Johdon kristallipallo

Miksi johdon työkaluksi
  • Näkyvyys tehtyihin tarjouksiin, sopimuksiin ja esityksiin
  • Myynnin tehokkuuden ja laadun analytiikka
  • Dokumenttien sisältö ja ulkoasu aina yrityksen määrittämien standardien mukainen
  • Sisältö- ja ulkoasumuutokset saadaan jalkautettua keskitetysti kaikille
  • Tehostetut prosessit luovat kustannussäästöjä
statistiikka

Varaa aika yhteiselle keskustelulle

Tarjoamme tätä ilmaista tilannekartoitusta nyt myös uusille asiakkaille. Asiantuntijamme ovat auttaneet satoja asiakkaitamme kartoittamaan nykytilanteen ja pohtimaan vaihtoehtoja oman tiedonhallinnan kehittämiselle.

Varaa kanssamme puolen tunnin etäkokous