Miten Kameleon -käyttöönotto tapahtuu?

Liikkeelle voi lähteä 20 käyttäjän ja viiden metatiedotettavan ja ohjattavan dokumentin kanssa. Helposti ja nopeasti.

Document Housen tapa toimia on hyvin modulaarinen. Kameleon on kehitetty kasvamaan asiakkaan tarpeiden mukaan, eikä kaikkea tarvitse aina tehdä heti, tai ollenkaan.

Koska Kameleon nivoutuu Office-ohjelmistoihin, ei käyttäjille käytännössä tule uutta työkalua, vaan ohjaava tapa avata asiakirjapohja/esityspohja, nimetä ja tallentaa tiedot ohjatusti Officesta.

Meille riittää mallipohjat halutuista dokumenteista ja toiveet tallennuspoluista. Sen jälkeen ehdotamme parhaiden käytänteiden mukaisia metatietofilttereitä valituille dokumenteille ja hyväksytämme tiedonohjaussuunnitelman asiakkaalla.

Asiakkaan tehtäväksi jää siis kerätä se aineisto, joka halutaan Kameleoniin vietäväksi ja toimittaa halutut brändäykseen liittyvät logot, fontit yms. Me hoidamme loput.

Kun asennuspaketti on valmis, se toimitetaan asiakkaalle ja jaetaan käyttäjien työasemille käyttövalmiina.

Käyttöönoton kuvauksesta lisää Kameleon-sivulla.