The document
management workbook

Asiakirjahallinta

Säästöjä ja tehokkuutta asiakirjahallinnan avulla

Ennen kuin voit optimoida ja hallinnoida onnistuneesti organisaatiosi asiakirjahallintaa, täytyy sinun arvioida sen nykytilanne. Tämä opas auttaa sinua tekemään sen.

 

Löydät oppaasta paljon hyödyllistä tietoa, kuten asiakirjahallinnan muistilistan. Oppaassa kerrotaan muun muassa, miten

  • arvioit nykyisen tulostusympäristösi
  • tunnistat kohteita säästöjen luomiseen ja tehokkuuden parantamiseen
  • parannat asiakirjaprosesseja
  • vapautat IT-henkilökuntaa muihin tehtäviin

Lataa opas ja aloita asiakirjaprosessien parantaminen. Opas on englanninkielinen.

Täytä tietosi ja lataa opas

Asiakirjan työnkulku 

Oppaastamme löydät parhaat käytännöt, joiden avulla löydät tehokkuutta vaativat toiminnot ja organisaatiosi voi säästää kuluissa.

 

Vaikka mobiili-, pilvi- ja virtuaalipalvelut kasvavat jatkuvasti, ovat asiakirjat edelleen organisaatioiden kulmakiviä.