-
Työtavat ja tiedonohjaussuunnitelma
-
Tiedon kategorisointi ja metatiedot
-
Paperiarkistot ja arkistojen elinkaari
-
Datastrategia ja tiedon tallennus
-
Tulostusympäristö ja tulostamisen minimoiminen
-
Kuinka ketterää on toimia Document Housen kanssa?
-
Kameleoniin liittyvät kysymykset
-
Ladattavat oppaat avuksi
-
Tekniset kuvaukset
Mitä eroa on Kameleon 365:llä ja Kameleon Enterprisella?
Suurin ero on siinä, että Kameleon Enterprise on laajemmin räätälöitävä ohjelmisto. Esim. integraatiot Thereforeen ja M-Filesiin ovat jo valmiina. Kameleon 365:ssä tiedonohjaus tehdään Teamsiin / SharePointiin tai omalle verkkolevylle.
Kameleon 365 on 1-2 viikossa käyttöönotettava, vain vähän konfiguroitavaa ja määrittelyä. Usein asiakkaille, joilla on M365 käytössä, mutta Teams / SharePoint ei palvele tiedonhallintaa. Tai joilla tehdään asiakasdokumentaatiota, jonka sisältö ja laatu on tärkeää.
Kameleon Enterprise on asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöitävä, usein useamman dokumentinhallintajärjestelmän ja satojen dokumenttipohjien ja asiakirjamallien hallinnointiin.