- TIETOPANKIN ETUSIVU
- Tulostusympäristö ja tulostamisen minimoiminen
- Tulostusympäristön huoltopalvelut
-
Työtavat ja tiedonohjaussuunnitelma
-
Tiedon kategorisointi ja metatiedot
-
Paperiarkistot ja arkistojen elinkaari
-
Datastrategia ja tiedon tallennus
-
Tulostusympäristö ja tulostamisen minimoiminen
-
Kuinka ketterää on toimia Document Housen kanssa?
-
Kameleoniin liittyvät kysymykset
-
Ladattavat oppaat avuksi
-
Tekniset kuvaukset
Mitä Document Housen huoltopalvelu kattaa?
Document House Oy:n huoltopalvelu kattaa koko Suomen.
Seuraamme ja hallinnoimme työmääriämme & työn laatua LEAN- mittareillamme. Tärkein mittarimme on Asiakastyytyväisyyden varmistaminen. Tämän lisäksi kehitämme jatkuvasti mm. etäratkaisuosaamistamme. Vuoden 2020 etäratkaisu-toteumamme on yli 55 % kaikkien vikatöiden osalta.
Asiakkaalla tapahtuvista huoltokäynneistä tai mahdollisista varalaitteiden toimituksista vastaa oman huoltohenkilöstömme lisäksi laaja kumppaniverkostomme. Tällä varmistamme koko Suomen kattavan palvelun tuottamisen.
Huoltokäyntien osalta toimimme NBD vasteajan puitteissa (asiakkaalla seuraavana arkipäivänä).