Document House Blogi

Tulostuksenhallinnalla tulostuskuluja alas jopa 30%

Kirjoittanut Jarkko Ollikainen | 24. kesäkuuta 2014 klo 8.50.52

 

Moni yritys ei tiedä, paljonko heidän kulut tulostamisen suhteen ovat. Monelle tulee yllätyksenä, kun kerromme, että olemme pystyneet alentamaan asiakkaidemme kustannuksia merkittävästi.

90% yrityksistä ei tunne asiakirjatuotantoon liittyviä kulujaan ollenkaan.

InfoTrendsin raportin mukaan 90% yrityksistä ei tunne asiakirjatuotantoon liittyviä kulujaan ollenkaan tai arvioi kulut merkittävästi alemmaksi kuin ne todellisuudessa ovat. Tulostuksen kustannuksiin lasketaan kokonaiskäyttökulut, jotka muodostuvat laitteista, kulutustarvikkeista, käyttötuesta, ylläpidosta, asennuksista, siirroista ja vaikka mistä. Katso tästä esite, jonka avulla voit helposti tarkistaa mistä sinun kustannuksesi muodostuvat.

Monelle tulee yllätyksenä, kun kerromme, että olemme pystyneet alentamaan asiakkaidemme kustannuksia merkittävästi.

Tulostuksenhallinnan keventämistä suunnittelevan yrityksen tulee kiinnittää huomiota seuraaviin asioihin:

  1. Miten lasken tulostuksen kustannuksia

  2. Miten parannan yrityksen ja työntekijöiden tuottavuutta

  3. Miten saan nykyiset resurssit tuottamaan paremmin

  4. Kuinka seuraan suorituksia tehokkaammin

Arvioi oheisen laskurimme avulla, millaiset tulostuksenhallintanne kustannukset tällä hetkellä ovat.

Cramon case antaa hyvän kuvan siitä, mitä on mahdollista saavuttaa, kun tulostustoimintoja ulkoistetaan.